Witam :mrgreen: Mam 16 lat, ważę 73 kg i mam ok 172cm wzrostu!
Od niedawna chodze na siłownie lecz nie stosuję żadnej diety. Z tego że jestem zupełnie początkującym i się na tym nie znam proszę o rozpisanie dla mnie diety oraz co jesc, ile jeść itp.
Printable View
Witam :mrgreen: Mam 16 lat, ważę 73 kg i mam ok 172cm wzrostu!
Od niedawna chodze na siłownie lecz nie stosuję żadnej diety. Z tego że jestem zupełnie początkującym i się na tym nie znam proszę o rozpisanie dla mnie diety oraz co jesc, ile jeść itp.
sniadanie
-100g platkow owsianych
-300ml mleka 0,5%
-80g twarogu chudego
-10g oliwy z oliwek
sniadanie II
-90g ryzu brązowego
-100g tunczyka z puszki
-10g orzechow
Obiad
-100g kaszy
-piersi z kurczaka
-10g oliwy z oliwek
Posiłek potreningowy
-70g gainera
podwieczorek
-pieczywo razowe 250gr
-jajecznica z 5 jaj
Kolacja
-150g wołowiny/jak nie masz kasyna wolowinke to serek wiejski
-10g oliwy z oliwek
Kolacja II
150g-bialego sera
10g-oliwy
A czy ten gainer to musze to jeść ? nie obejdzie się bez tego ? Bo przecież ja mam mase jak by co to ja mam troche tkanki tłuszczowej na brzuchu i czy ten jadłospis to torche nie za dużo ?
nie za duzoo a w sam raz :) na mase to na mase:)
musisz pic gajnerka :)
A czy jeżeli ktoś ma dużo masy i ma co narazie spalać to musi jeść to co Wy tam nap;isaliście dokładnie ? Nie wystarczy jak będe jadł np. dużo jaj, serow, twarogow, czarnyc chleb i oliwa z oliwek ? Pozdro
[quote]musisz pic gajnerka[/quote] dziwne zizu że ty jako mod diety takie rzeczy piszesz
gajner nie jest niezbędny
rozpisz mu taką dietę bez gajnera
niby dlaczego nie mniało by być tak posiłek potreningowy
2 banany
150 gr ryżu
[b]Adam_SX[/b], a ty musiałbyś sie zdecydować co byś chciał robić masę rzeźbę czy co
Na masę czyli chodzi o duże mięśnie ?
Jęsli oto chodzi to chciałbym najpier na mase a dopiero po jakimś czasie gdy juz bede szeroki to na rzezbe.
Mogłby ktoś diete napisać bez tego gainera?