PDA

Zobacz pełną wersję : Deca- prośba o pomoc

NaughtySoul86
29-08-07, 21:17
Witam, na wstępie opowiem troche o sobie :) moja waga normalna to 95 kg przy wzroście 180- staż około 2,5 roku, wcześniej jadłem same odżyweczki plus dieta, teraz aktualnie wruciłem z roboty ( 2 miesiace mnie nie było ) i spadki straszne, waga zleciała do 87 kg wcześniej było nawet 84 ale już troche podciągnołem w góre, w łapie spadło z 43 do 39 i mój plan jest następujący zamierzam teraz na dietce plus odżyweczki gainery kretka i takie pierdołki dobić do mojej poprzedniej wagi a poźniej myśle żeby w końcu zastosować mój pierwszy cykl z koksami, dużo osób na początek chce brać mete ja nie bo nie chce pryszczy, słyszałem że Deca jest najlepsza w stosunku do skutków ubocznych wiec też zamierzam ją sobie kupic ale dopiero jak moja waga wruci gdzies tak do 95 kg i wtedy jade z koksem tylko ja w koksach to jestem zielony powiedzcie mi czy po tym czeba brać coś na odblokowanie czy jak, wolałbym tego z niczym nie łaczyć typu testosteron bo ponoć po teściu może nie stawać, hmm przynajmniej tak słyszałem, jeśli pisze jakieś głupoty to sorry z góry ale tak jak mówie jestem laikiem w tym, moje pytanie jest takie- czy można brać samą dece i czy trzeba coś po tym stosować typu na odblokowanie ?? pozdro i dzięki za pomoc

vold
29-08-07, 21:30
Jeśli deca do do tego musowo testosteron ponieważ sama deca mocno blokuje tak że nie polecam samej, po cyklu odblokowanie konieczne clomid,hcg.

NaughtySoul86
29-08-07, 21:36
ok, a ile tej deci i ile tescia ?? ja chce taki lekki cykl, tak żeby skutki uboczne były minimalne, i jak brać to wszystko i kiedy to na odblokowanie ?? a czy podczas cyklu może być tak że np nie staje ?? wiadomo o co chodzi ;)

vold
29-08-07, 21:50
Jeśli do decy będzie testo i solidny odblok nie będzie problemu.

NaughtySoul86
29-08-07, 21:56