Dreamer
13-06-10, 16:42
Witajcie!
Jako, że jest to mój pierwszy post chciał bym się z wami gorąco przywitać.
W dziedzinie kulturystyki jestem całkiem zielony ale nie o sylwetkę strongman'a mi tu chodzi.
Zbliżają się wakacje, a mi znacznie przeszkadza moja masa.
Mam ok. 171cm wzrostu i... no właśnie ok 90-92kg masy.
Zmotywowany jestem bardzo. Mam nadzieje, że wystarczy mi jej do końca wakacji.
Zamierzam wynieść się na 2 miechy na zabitą dechami wieś gdzie będę mógł spokojnie zadbać o siebie.
Co do ćwiczeń:
-codzienne biegi. Z wzrostem kondycji i siły coraz dłuższe i intensywniejsze. Myślę, że dojście do granicy 40-minutowego biegu bez przerwy jest realny i możliwy do osiągnięcia.
-brzuszki, ćwiczenia z hantlami (10kg.)
-codzienna jazda rowerem (ok. 15-20km).
Do tego zamierzam kupić sobie reduktor tłuszczu. Celuję w średnią półkę cenową - ok. 50-70zł.
Dieta:
Na tym także nie znam się dobrze. Ale od czego jest internet?
Myślę, że 1300-1500 kcal dziennie wystarczy. Bez objadania się i bez zbędnych łakoci.
Proszę o sugestie, porady itp. Ile mogę przy takim trybie życia schudnąć?
Jako, że jest to mój pierwszy post chciał bym się z wami gorąco przywitać.
W dziedzinie kulturystyki jestem całkiem zielony ale nie o sylwetkę strongman'a mi tu chodzi.
Zbliżają się wakacje, a mi znacznie przeszkadza moja masa.
Mam ok. 171cm wzrostu i... no właśnie ok 90-92kg masy.
Zmotywowany jestem bardzo. Mam nadzieje, że wystarczy mi jej do końca wakacji.
Zamierzam wynieść się na 2 miechy na zabitą dechami wieś gdzie będę mógł spokojnie zadbać o siebie.
Co do ćwiczeń:
-codzienne biegi. Z wzrostem kondycji i siły coraz dłuższe i intensywniejsze. Myślę, że dojście do granicy 40-minutowego biegu bez przerwy jest realny i możliwy do osiągnięcia.
-brzuszki, ćwiczenia z hantlami (10kg.)
-codzienna jazda rowerem (ok. 15-20km).
Do tego zamierzam kupić sobie reduktor tłuszczu. Celuję w średnią półkę cenową - ok. 50-70zł.
Dieta:
Na tym także nie znam się dobrze. Ale od czego jest internet?