Zobacz pełną wersję : Zbudowanie klatki. Prosze o pomoc ; (
Witam wszystkich, jestem poraz pierwszy na tym forum i chce sie o czyms dowiedziec!.
Mam 18 lat, i chciałbym zwiększyć mięśnie brzucha i klatki. Bo mam nie ksztaltna klatke ;/ mam 64 kg i 178cm wzrostu. (tzn. żeby lepiej wyglądały). Jestem zielony, więc proszę o zrozumienie, w końcu każdy kiedyś zaczyna.
Czytałem że najlepsza do rozbudowania mięśni brzucha jest ,,aerobiczna 6 Weidera''. Chodzi mi głównie o wygląd mięśni brzucha i klatki piersiowej.
Chodzi mi bardziej o wygląd niż siłe, poprostu chce lepiej wyglądać...
I prosze powiedziec jak ta klatke uformowac norlanlnie bo jak ide nadowor w koszulce to wiesz klata powinna byc plaska jak decha a ja mam troche inaczej na dole wyswietli sie zdjecie i sami powiecie co mi moze pomoc moze jakies bialko na mase albo cos.?
Moja Klata ;(
http://img63.imageshack.us/i/dsc00011tw.jpg/
Ja juz niewiem co mam z ta klata zrobic. Bo na plaze z takim czym nie wyjde bo wstyd jak bym szedl na plaze to sie rozbieram i odrazu do wody :d Ale i co z tego chcialbym zeby dziewczyny lataly. Zrozumcie mnie.!
Ale mi nie chodzi o kaloryferze ani nic tylko chodzi mi o to zeby miec normalna klate jak inni maja plaska a nie ;/ jak ja ; (
I bardzo prosze o pomoc. Bede bardzo wdzieczny. ; ) Pozdro.!
Witam wszystkich,
bo jak ide nadowor w koszulce to wiesz
Moja Klata ;(
http://img63.imageshack.us/i/dsc00011tw.jpg/
J
!
Rozmawiasz z kimś konkretnym? :P
odrazu rozwieje twoje myśli... "nie ma cudownych sypli ani odzywek" ktore zrobia cos za Ciebie
Przede wszystkim Dieta... dzieki niej przytyjesz po2. Trening ciezki trening dzieki niemu kg pójdą w mięśnie...
A może cos bys doradzil jakas diete i co mam np. nie jeść i co mam jeść i jaka ilos itp?
Pioter1994
12-04-10, 20:17
A może cos bys doradzil jakas diete i co mam np. nie jeść i co mam jeść i jaka ilos itp?
Dział DIETA tam jest wszystko.