PDA

Zobacz pełną wersję : Jestem zielony jak trawa ;]

Chudy03
13-10-09, 18:25
Witam. Jestem na tym forum nowy, korzystałem z opcji "szukaj" ale nic nie znalazłem dokładnego.

A więc tak.
Mam 14 lat (w grudniu 15) chodzę do III gimnazjum, jak na swój wiek uważam, że jestem za niski i wyglądam na 5-6 klasę (tak mówią nieznajome osoby). Nie mam wyrobionego bicepsu ani tricepsu oraz reszty. Tak jak już pisałem jestem niski chudy ale brzuch mam jak bęben ;p. Na klatę biorę max 18 kg a na biceps 4-5 kg na triceps ledwo 3 wziąłem. Tak więc jestem bardzo ale to bardzo słaby i teraz mam kilka pytań bo chciałem tak jak moi koledzy wyrzeźbić swoje mięśnie i stać się silniejszym.

Pytania:
1. Czy nic mi się nie stanie jak zacznę ćwiczyć? Nie zahamuje to mojego wzrostu itp.? (mierzę 160 cm)
2. Jakie ćwiczenia i po ile kilo doradzacie mi na:
a) biceps
b) klatę
c) triceps
I po ile serii
3. Jak często ćwiczyć w tygodniu
4. Jak mówiłem wcześniej nawet moi koledzy o 3 lata młodsi, którzy nigdy NIE ćwiczyli mają bardziej wyrzeźbione partie ciała. Jak najszybciej wyrobić sobie to co napisałem w pytaniu numer 2

PS: chciałem jeszcze dodać, że palę papierosy niestety (około 3-5 dziennie)

Jeżeli macie jeszcze jakieś uwagi to proszę pisać będę bardzo bardzo wdzięczny. Dziękuję za uwagę i proszę o szybką pomoc

KowalX
13-10-09, 18:27
nie powinieneś ćwiczyć maksymalnymi ciężarami ,raczej lżejsze ciężary

Chudy03
13-10-09, 18:28
nie powinieneś ćwiczyć maksymalnymi ciężarami ,raczej lżejsze ciężary

Dziękuję a czy mógłbyś po kolei odpowiedzieć na moje wszystkie pytania. To pierwsze najważniejsze jest ;p

michal_f
13-10-09, 18:37
poczytaj o treningu ACT w twoim wieku bedzie ok i tak jak kolega pisze nie cwicz duzymi ciezarami. na nie przyjdzie czas jak bedziesz starszy. Trening domatora tez byłby w tym wieku bardzo dobry. Aby rzezbic trzeba miec co rzezbic wiec najpierw musiałbys zdobyc troche masy :)

Chudy03
13-10-09, 18:45