Zobacz pełną wersję : Pomóżcie ustalić mi dietę!!??
Witam, jestem tutaj nowy i zarejestrowałem się przede wszystkim po to, aby uzyskać pomoc. Otóż, chciałbym znacząco przybrać na wadze, jednak nie wiem co w tym celu uczynić, zwracam się z pytaniem i prośbą, czy mógłby ktoś w przybliżeniu chociaż ułożyć dla mnie dietę?
Mam 187 cm wzrostu, 79 kg wagi, obwód klatki 95cm , biceps 35 cm, jak widać po wymiarach jestem dość szczupły, dodam bardzo ważny wątek iż treningi związane mam z piłką nożną (jestem piłkarzem półzawo-amator.) niż z siłownią.
dodatkowo przed i po treningu biorę odżywkę GAINER.
Czy ktoś mógłby mi doradzić??? Z GÓRY DZIĘKUJE!!
podaj wiek
ile zjadasz posiłków na dobę
ile treningów w tygodniu ,ile czasu piłki ile siłowni,a najlepiej podaj
aktywność szolną/zawodową i pozaszkolną/pozazawodową
-niska,średnia,wsoka
mam 22 lata, podam Ci jakie posiłki i o których godzinach średnio zjadam:
7-00 kawa, 9-00 śniadanie - płatki kukurydziane ( w tym ponad pół litra mleka)
11:00 II śniadanie - chleb zwykły z wędliną bądź zółtym serem
14:00 obiad - ziemniaki, mięso(kurczak, wieprzowina), pierogi,
17:00 przekąski w postaci chleba z wędliną
19:00 kolacja : chleb z wędliną, czasami płatki kukurydzianie, pizza.
Dodatkowo pijam dość dużo pepsi;/ (taki mały nałóg)
Treningi: Poniedziałek- Wtorek 1,5 godz (piłka nożna)
Środa 2 godz, 1 godz siłownia
czwartek-piątek 1,5 trening
sobota-bądź niedziela mecz (około 2 godz.)
jeśli chodzi o aktywność zawodową to raczej średnia, taka sama pozazawodowa. (ale to jestem w stanie zmienić, jeśli trzeba.)
jeszcze jeśli byś mógł to podpowiedz mi czy stosowanie tej odżywki GAINER to na dobre wyjdzie czy nie? stosuję ją od nie całych 3 miesięcy
porcję przed treningiem i porcję po (porcja 165g / 0,5 mleka)
pierogi i pizza jak na razie nic mi nie mówią
w jakiej ilości zjadasz te posiłki?
pierogi z mięsem+tłuszcz, pizza pieczarki, szynka sosy itp.
Pierogi w tygodniu jakieś 1 kg, pizza 0,5 kg