PDA

Zobacz pełną wersję : dieta + trening

trio
29-10-08, 22:33
Witam,
na samym wstepie chcialbym zaznaczyc, ze jestem totalnym amatorem jezeli chodzi o cwiczenia, etc... dlatego wlasnie tutaj szukam pomocy i mam nadzieje, ze ja znajde.

Chcialbym abyscie doradzili mi cos w kwestii treningu, a takze sposobu (odpowiedniego) do zdobywania masy.
Mam 19lat, waze okolo 75kg, wzrost kolo 185cm, jednakze problem jest w tym, iz mam tryb tycia na gruszke. Tzn. nogi sa grube natomiast gora raczej drobna.

Chcialbym Was prosic o rade odnosnie treningu + dieta. Co zrobic aby rowniez gora mojego ciala przytyla + nabrala troche miesni.
Jezeli macie jakies rade na "odchudzenie" nog i dodaniu masy na barki, plecy, klate i rece prosilbym o pomoc.
Z gory bede wdzieczny za Wasza pomoc.

wukio
29-10-08, 23:16
Nic innego nie można poradzić, jak tylko starą dobrą ogólnorozwojówkę. Do tego dieta na masę- na pewno nie utyjesz aż tak- widzę, że jesteś ektomorfikiem. Przez 3-4 miesiące ww. trening ogólnorozwojowy, potem wróć do forum i spytaj o trening na masę. Odżywek się na razie nie chwytaj, mówię z góry.

slim shady
30-10-08, 00:43
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=8273

zacznij biegac

trio
30-10-08, 07:11
http://www.e-kulturystyka.info/showthread.php?t=8273

zacznij biegac

dzięki za link zaraz z niego skorzystam ;)

@wukio:
ogólnorozwojówka czyli jaki zestaw ćwiczeń?
Mam pytanie co zrobić aby właśnie udało mi się "odtłuścić" te nogi?

wukio
30-10-08, 15:21
Czyli ćwiczenia na wszystkie partie na jednym treningu. Sporo tego jest na forum, poszukaj, na pewno znajdziesz. A żeby zrzucić fat z nóg to aeroby- bieganie, basen, rower itd co tam lubisz.

trio
30-10-08, 22:51
dzieki :)
postaram sie z tego skorzystac.
jezeli moglbys mi jeszcze powiedziec jak dobrac dobra diete do ogolnorozwojowego treningu bylbym Ci bardzo wdzieczny.