Pokaż wyniki od 1 do 10 z 106

Temat: Jeni w drodze do uzyskania ładnie wyrzeźbionej sylwetki

Hybrid View

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Jeni
    Dołączył
    10-07-07
    Wiek
    42
    Postów
    44
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Jeni w drodze do uzyskania ładnie wyrzeźbionej sylwetki

    Cześć wszystkim!!!
    Mam 25 lat i moim celem od jakiegoś czasu stało się uzyskanie szczupłej, zgrabnej i ładnie umięśnionej sylwetki. Sport fascynuje mnie już od dawna, praktycznie ćwiczę od 15 roku życia, nie wyczynowo ale dla siebie samej, dla zdrowia itp. Moim marzeniem było i jest zrobienie certyfikatu instruktora aerobicu, a jeszcze większym marzeniem otwarcie kiedyś swojego własnego fitness klubu. Ale czy kiedyś mi się to uda??? Wcześniej, gdy byłam opiekunką w Niemczech ćwiczyłam w fitness klubie codziennie wieczorami. Gdy wróciłam do Polski, miejscowość w której mieszkam nie może się poszczycić dobrym fitness klubem, jest jeden ale bardzo drogi i nie mogę sobie na niego pozwolić. Tak więc zakupiłam sobie Atlas siłowy, mam stepper, rowerek stacjonarny i ciężarki, a na tym nie zamierzam poprzestać Poza tym ćwiczę również jogę i pilates, także wszystkiego po trochu
    Od jakiegoś czasu fascynuję sie kulturystyką i fitnessem gimnastycznym i sylwetkowym, śledzę różne forum internetowe związane właśnie z tymi zagadnieniami.
    Od jakiegoś też czasu bardziej zajęłam się sobą pod kątem jak to już napisałam uzyskania szczupłej i umięśnionej sylwetki. Jednak nie chcę utracić swojej kobiecości jak to niektóre kulturystki, które wyglądają czasami wprost okropnie (moim zdaniem, a ile ludzi tyle opinii). Niema jak to fitnesski gimnastyczne i sylwetkowe, które wyglądają bardzo atrakcyjnie.