Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Mam dużą wade wzroku i niewiem czy moge ćwiczyć,

Hybrid View

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    1000 punktów doświadczeniaWeteranTagger Second Class
    Avatar bober92
    Dołączył
    16-12-08
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    13
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Mam dużą wade wzroku i niewiem czy moge ćwiczyć,

    Mam wielki problem. Ostatnio byłem u okulisty w sprawie soczewek i wszystko było spoko dopóki nie powiedziałem że ćwiczę na siłowni. Powiedział mi że w moim przypadku jest to zabronione ponieważ mam straszną wadę wzroku (prawe oko -6.5 lewe -6 i astygmatyzm) i przez ćwiczenia mogę stracić wzrok. I nie wiem co robić ćwiczę od 2 lat i nie wyobrażam sobie życia bez nich. Proszę napiszcie mi czy naprawdę mogę stracić wzrok, jeśli tak czy są duże szanse utraty czy tylko jakieś setne procenta i jakich ćwiczeń nie powinienem wykonywać. Jeśli by się udało to proszę jeszcze o jakiś plan treningowy taki dostosowany właśnie do zminimalizowania szansy utraty wzroku (zerwania siatkówki) wolał bym na masę ale na rzeźbę tez może być. Jeszcze tak dodam że mam 17 lat może to też jest ważne. Dzięki z góry.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osiągnięcia:
    1 rok zarejestrowanyTagger Second Class1000 punktów doświadczenia
    Avatar Blackphoenix
    Dołączył
    17-06-08
    Skąd
    3miasto
    Wiek
    34
    Postów
    590
    SOG
    52
    Otrzymał : 97 SOGi w 55 postach

    Domyślnie

    Ja z twojego postu nie rozumiem tylko tego, masz wadę wzroku prawe oko -6.5 lewe -6 i astygmatyzm a niżej piszesz o ewentualnej zerwanej siatkówce, więc jak to jest ?
    Z tego co ja wiem , to można stracić wzrok jeśli ma się nadciśnienie wewnątrz gałkowe.