Poka¿ wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Mój plan ćwiczeń...

  1. #1
    Sezonowiec Osi±gniêcia:
    Weteran1000 punktów do¶wiadczenia
    Avatar ysza
    Do³±czy³
    17-07-06
    Postów
    2
    SOG
    0
    Otrzyma³ : 0 SOGi w 0 postach

    Domy¶lnie Mój plan ćwiczeń...

    Witam, jestem początkujący zarówno tu na forum jak i w ćwiczeniach na siłowni... ćwiczyłem około 3 miechów sam jak chciałem, teraz ojciec znajomego do którego chodze na siłke zrobił mi plan:

    Dodam tylko że jestem totalną lamą w tych wszystkich pojęciach... :/ i moja prośba do was oceńcie ten plan (mam 15 lat, 175 wzrostu, 59 kg wagi) no i gdyby ktoś mógł mi podać jakiś link czy tu na forum czy gdzie indziej jak się robi te nie które ćwiczenia np. twycisk francuski :| zielony jestem nawet nie wiem co tą są kaptury...triceps :/ wiem zaraz mnie tu pewnie zjedziecie że jestem lama, noob itd. ale zrozumcie mnie w mojim miasteczku prawie nikt nie wie na czym polega słowo siłownia... ja również więc mam nadzieje że w tym temacie w miare swoich możliwości i cierpliwości będziecie mi pomagać (wiem że mam dopiero 1 posta i już mam prośby ale dopiero dzisiaj dołączyłem właśnie dlatego że nie wiem jak robi się te ćwiczenia i jestem lama do siłowni )
    pozdro
    Odpowied¼ z Cytatem Odpowied¼ z Cytatem Podziel siê na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osi±gniêcia:
    Weteran5000 punktów do¶wiadczenia
    Avatar degustator
    Do³±czy³
    16-03-06
    Sk±d
    Kielce
    Postów
    559
    SOG
    0
    Otrzyma³ : 0 SOGi w 0 postach

    Domy¶lnie