Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Mój plan ćwiczeń...

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar ysza
    Dołączył
    17-07-06
    Postów
    2
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Mój plan ćwiczeń...

    Witam, jestem początkujący zarówno tu na forum jak i w ćwiczeniach na siłowni... ćwiczyłem około 3 miechów sam jak chciałem, teraz ojciec znajomego do którego chodze na siłke zrobił mi plan:

    Dodam tylko że jestem totalną lamą w tych wszystkich pojęciach... :/ i moja prośba do was oceńcie ten plan (mam 15 lat, 175 wzrostu, 59 kg wagi) no i gdyby ktoś mógł mi podać jakiś link czy tu na forum czy gdzie indziej jak się robi te nie które ćwiczenia np. twycisk francuski :| zielony jestem nawet nie wiem co tą są kaptury...triceps :/ wiem zaraz mnie tu pewnie zjedziecie że jestem lama, noob itd. ale zrozumcie mnie w mojim miasteczku prawie nikt nie wie na czym polega słowo siłownia... ja również więc mam nadzieje że w tym temacie w miare swoich możliwości i cierpliwości będziecie mi pomagać (wiem że mam dopiero 1 posta i już mam prośby ale dopiero dzisiaj dołączyłem właśnie dlatego że nie wiem jak robi się te ćwiczenia i jestem lama do siłowni )
    pozdro
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar degustator
    Dołączył
    16-03-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    559
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    chyba kolega ojca chcial cie zabic... :D przy takim wieku to ja bym nie robil cwiczen obciazajacych kregoslup. pozatym plan ten mi sie nie podoba zbytnio. musisz najpierw okreslic cele cwiczen, pozniej ile razy w tygodniu. nie laczylbym klatki z inna partią... i dal wiecej cwiczen na klate... wyciskanie sztangielek na klate to raczej nie bedzie ci dobrze szklo skoro jestes lama jesli chodzi o cwiczenia.... kaptury to czesc barkow zaraz przy szyi, triceps to 3/4czesc ramienai (z tylu bicepsa) a wyciskanie francuskie to cwiczenie na triceps na plaskiej lawce ruchami za glowe robione lamnym gryfem.

    wedlug mnie troche lao wazysz wiec proponowalbym trening na mase po 8 powt (i tak jest wedlug tego planu twojego)
    do tego wszystkiego wypada ulozyc dobra diete i zaczac myslec o suplementach
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... mase.....
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar ysza
    Dołączył
    17-07-06
    Postów
    2
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Dzięki za ocene i za podpowiedź co do tych kapurów itp. a co do ojca kolegi to on mi jak dawał ten plan to mówił że-zrobił plan, że będę chodzić tylko 3 razy dziennie bo jak więcej razy to nie urosne(coś takiego) i że daje mi podstawowe ćwiczenia,proste, które najszybciej pomogą mi uzyskać mase,acha no i w sobote mam iść do niego to mi wytłumaczy wszystkie ćwiczenia. No i mówil jeszcze że daje takie ćwiczenia nie za ciężkie..tak żebym mógł rosnąć swobodnie itp.
    Dodam że koleś ma ponad 30 lat coś około 36, ćwiczy na siłowni od chyba 14 roku życia, albo może troche później dobrze nie pamiętam...no i mi się wydaje że chyba mniej więcej wie co robi :idea: Narazie dzięki za tego koment który pomógł troche, prosze o opinie innych użytkowników. pozdro :)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Znawca Osiągnięcia:
    Weteran10000 punktów doświadczenia
    Avatar sławo
    Dołączył
    01-03-06
    Skąd
    śląśk
    Postów
    1,901
    SOG
    5
    Otrzymał : 252 SOGi w 34 postach

    Domyślnie

    no więc widziałbym to tak
    poniedziałek klata bicek
    zrób te dwa wyciskanie na poziomie i na skosie
    potem rozpiętki
    bicek
    może być

    środa plecy triceps
    co do pleców to może pobazuj narazie na maszynach
    ściąganie górnego wyciągu do karku
    ściąganie dolnego wyciągu
    możesz zrobić wiosłowanie sztangielką w opadzie
    i skłony ze sztangą tzw dzień dobry
    tricek mógłby być

    piątek barki nogi
    wyciskanie sztangi lub sztangielek w siadzie zza karku
    reszta dobrze


    a nóg nie chcesz ćwiczyć czy co
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •