Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: trening na rzeźbe

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar adin
    Dołączył
    16-07-06
    Postów
    2
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie trening na rzeźbe

    ćwicze na zasadzie 3 dni treningu i dzień przerwy. robie superserie czyli tak jakby jedna seria składała sie z dwóch ćwiczeń. przerwy staram sie robic jak najkrótsze. stosuje diete wysoko biłkowa czyli jajka, twarozek półtłusty, serek wiejski,ryby,mieso i około 4-5 litrów płynów( staram sie ak najmniej pozostałych rzeczy jesc) . Przred kazdym treningiem robie brzuch

    1 dzien klatka i triceps

    I. wyciskanie sztangi w lezeniu na płaskiej 5*12 oraz unoszenie hantelki za głowa 5*8
    II. wyciskanie hantelek w lezeniu na płaskiej 5*12 oraz cwiczenie na wyciagu 5*8
    III.wyciskanie sztangi w lezeniu na skosnej 5*12 oraz cwiczenie na wyciagu 5*8
    IV.wyciskanie hantelek w lezeniu na płaskiej 5*12

    2 dzien plecy i barki

    I. wyciskanie sztangi zza karku i przed głowa 5*8 o kazdej strnie oraz wyciskanie hantelek na siedzaco 5*8
    II.wznoszy hantelek przodem 5*8 i wznosy szatngi przeodem 5*8
    III.unoszenie hantelek bokiem w góre 5*8 oraz podciaganie sztangi do klatki 5*8
    IV. podciaganie hantli w opadzie tułowia 5*8 oraz podciaganie konca sztangi do klatki w opadzie 5*8

    3 dzien klatka i biceps

    I. wyciskanie sztangi w lezeniu na płaskiej 5*12 oraz wznosy hantli 5*8
    II. wyciskanie hantelek w lezeniu na płaskiej 5*12 oraz wznocy sztangi 5*8
    III.wyciskanie sztangi w lezeniu na skosnej 5*12 oraz wznosy hantli o kolano 5*8
    IV.wyciskanie hantelek w lezeniu na płaskiej 5*12


    fajnie by było gdyby ktos to poprawił bo pewnie pare błedów jest. odrazu widac ze najbardziej na klatce mi zalezy:). w nastepnym miesiacu zamierzam kupic jakies białko i spalacz tłuszczu. jakie polecacie?
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Znawca Osiągnięcia:
    Weteran10000 punktów doświadczenia
    Avatar sławo
    Dołączył
    01-03-06
    Skąd
    śląśk
    Postów
    1,901
    SOG
    5
    Otrzymał : 252 SOGi w 34 postach

    Domyślnie

    proponowałby dowiedzieć się co to są super serie

    poza tym mógłbyś robić normalny trening na masę poparty odpowiednią ilością aerobów i rzeżbę miałbyś lepszą bo o to chyba chodzi w tym treningu
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar degustator
    Dołączył
    16-03-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    559
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... mase.....
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Mattt
    Dołączył
    21-06-06
    Postów
    179
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    no ja na twoim miejscu rozbił bym sobie trening na 5 lub nawet na 6 dni, dodał do tego aeroby i nie robiłbym super serii( zamiast rzeźby nabawisz się jeszcze kontuzji i popalisz sobie mięśnie i tak już robisz dużo serii i powtórzeń) jeżeli masz zamiar kupić sobie jakiś spalacz tłuszczu to kup sobie L-karnityne :mrgreen:
    Karnet na silownie 150zl
    Dobry Staff 1500zl
    Spojrzenie mamy po cyklu bezcenne!!
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #5
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar degustator
    Dołączył
    16-03-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    559
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    jak bedzie umiejetnie robil cwiczenia to nei popali...
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... mase.....
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  6. #6
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Mattt
    Dołączył
    21-06-06
    Postów
    179
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    tak masz racje ale nie nigdy nie słyszałem jeszcze aby przy treningu na mase stosować super serie( aby je wykonac poprawnie trzeba być nie lada wytrzymały) dlatego ja bym sobie odpuścił rzeźba rzeźbą ale jak się czegoś nabawi to nie bedzie miał lekko
    Karnet na silownie 150zl
    Dobry Staff 1500zl
    Spojrzenie mamy po cyklu bezcenne!!
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  7. #7
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar adin
    Dołączył
    16-07-06
    Postów
    2
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    cwicze tak juz z miesiac i jak narazie luzik. powoli to wdrazałem wiec organizm jest przyzwyczajony. biceps rosnie brzuszek spada wiec chyba jest dobrze. a jesli chodzi o mase, to juz na nia cwiczyłęm teraz czas to ładnie wyrzeźbic. L-karnityne brałem i na mnie to nie działa, biegajac 2-3 razy w tygodniu po 20-30 minut schudłem moze z 2-3 kg. wiec tak jakbym jej nie brał. zreszta odzywiam sie teraz wysoko białkowo wiec nie miał bym z czego tej masy robic
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  8. #8
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar degustator
    Dołączył
    16-03-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    559
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    jesli nie robil superserii wczesniej to bedzie szok dla jego miesni i zaczna rosnac... kolega z silowni centymetr zrobil w 1,5 miesiaca
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..... mase.....
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •