Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Typexx To moje fotki

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Typexx
    Dołączył
    05-06-06
    Postów
    4
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Typexx To moje fotki

    Możecie się wypowiedzieć co sądzicie ?? ??
    Mam 19 lat . w wieku 13 lat zaczołem ćwiczyc na siłowni po 3 latach zmieniłem sport na kick-boxing , boks i od 4 miesiecy znów jestm na siłwni.

  2. #2
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Litwin25
    Dołączył
    30-03-06
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    370
    SOG
    0
    Otrzymał : 3 SOGi w 3 postach

    Domyślnie

    Fajna sylwetka,na tej 3 focie az sioe prosi troche kratki,wtedy cała postura by się lepiej przedstawiała,ale i tak jest fajnie.Dobrze rozbudowane barki i potężna góra pleców to twój znak firmowy,gorzej z dołem pleców,ale jak już pisałem i tak jest fajnie.
    "Lepiej umrzec na stojąco,niż życ na kolanach"

  3. #3
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczeniaTagger First Class
    Avatar gangster
    Dołączył
    25-03-06
    Skąd
    Tczew
    Postów
    693
    SOG
    99
    Otrzymał : 56 SOGi w 43 postach

    Domyślnie

    Wszystko pieknie,do poprawy tak jak kolega wyzej pisal brzuch i prostowniki.
    Ciało dąży do tego,co umysł zaplanuje.

  4. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Typexx
    Dołączył
    05-06-06
    Postów
    4
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Sie zrobi Nrazie łapę mase więc na brzuszku sie nieskupiam tak mocno,
    choć go niezaniedbuje.Za 2 tyg podeślę inne fotki hehe

  5. #5
    Moderator #Doping Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteranTagger First ClassOverdrive25000 punktów doświadczenia
    Avatar vold
    Dołączył
    21-03-06
    Skąd
    siłownia
    Wiek
    37
    Postów
    5,474
    SOG
    121
    Otrzymał : 727 SOGi w 508 postach

    Domyślnie

    Klata troszke kiepska, ale na ogół jest naprawde ok!
    --------------------------------------------------------
    Pytania, porady pisz na mail lub PW.
    --------------------------------------------------------

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •