Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: R A N G I

  1. #1
    Administrator Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteranTagger First Class50000 punktów doświadczenia
    Nagrody:
    Nagroda za posty
    Avatar marcinczwa
    Dołączył
    15-02-06
    Postów
    2,283
    SOG
    185
    Otrzymał : 203 SOGi w 101 postach

    Domyślnie R A N G I

    Witam,
    wprowadzilismy rangi na forum
    Od tej pory każdy użytkownik forum posiada range
    Dostępne rangi:
    Użytkownik (przyznawana automatycznie po zapisie na forum)
    Pomocnik (po przekroczeniu 20 pkt pomógł)
    Doradca (po przekroczeniu 50 pkt pomógł)
    Ekspert (po przekroczeniu 100 pkt pomógł)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    Dobry pomysł :wink:
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar sylwka
    Dołączył
    19-03-06
    Wiek
    28
    Postów
    643
    SOG
    0
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    No fajne.. :D Tylko ja zamiast uzytkownik chcialabym miec napisa SYLWKA lub SYLWIA, no ale ... :P pozdro
    http://forum.only4djs.eu
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Wielki Be
    Dołączył
    04-05-06
    Skąd
    Polska
    Postów
    40
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    heh spoko, jeszcze 20 "pomógł" i będe pomocnikiem :cool:
    Duże mięśnie to prawdziwa władza !
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #5
    Znawca Osiągnięcia:
    Weteran10000 punktów doświadczenia
    Avatar sławo
    Dołączył
    01-03-06
    Skąd
    śląśk
    Postów
    1,901
    SOG
    5
    Otrzymał : 252 SOGi w 34 postach

    Domyślnie

    tylko jak pisałem wcześniej
    trzeba by było zlikwidować pomógł w luźnych tematach
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  6. #6
    Administrator Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteranTagger First Class50000 punktów doświadczenia
    Nagrody:
    Nagroda za posty
    Avatar marcinczwa
    Dołączył
    15-02-06
    Postów
    2,283
    SOG
    185
    Otrzymał : 203 SOGi w 101 postach

    Domyślnie

    sławo, wszystko da sie zrobic:)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  7. #7
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    Szczerze do dupy, na innym forum ludzie maja po 400 pomogl a sa zaledwie 200 dni na forum... :wink:

    Chyba ze to sie zmieni?
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  8. #8
    Administrator Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteranTagger First Class50000 punktów doświadczenia
    Nagrody:
    Nagroda za posty
    Avatar marcinczwa
    Dołączył
    15-02-06
    Postów
    2,283
    SOG
    185
    Otrzymał : 203 SOGi w 101 postach

    Domyślnie

    Raskus, jezeli ktos bedzie nabijał bezsensownie punkty pomógł to nie otrzyma rangi
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  9. #9
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar sylwka
    Dołączył
    19-03-06
    Wiek
    28
    Postów
    643
    SOG
    0
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    Ale to trzeba będzie sie porządnie namęczyć, żeby zasłużyć sobie na te rangi.. I bardzo dobrze!! nic za darmo!! :D
    http://forum.only4djs.eu
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  10. #10
    Doświadczony Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Jose
    Dołączył
    05-04-06
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    1,254
    SOG
    0
    Otrzymał : 6 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    Szczerze do dupy, na innym forum ludzie maja po 400 pomogl a sa zaledwie 200 dni na forum...
    no i ? po prostu na tym innym forum bardzej widoczna jest ta opcja pomogl i przyznaje tylko autor tematu danego ale za to pod kazda wypowiedzia w jego temacie widnieje napis: jesli odpowiedz tego uzytkownika pomogla Ci przydziel mu punkt pomogl bla bla bla...
    w ten sposob jesli nawet autor tematu jest nowicjuszem na forum zauwaza ta opcje i przez to latwiej sie tam gromadzi punkty :]

    a co do tych rang to jestem za tym aby usunac range "expert" a dac jakas inna bo expertow to naprawde malo jest ;)
    System SOGowy już u nas :D
    sprawdz to --->
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •