Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Dieta wysokobiałkowa!

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Daffcia
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Poznań
    Postów
    22
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Dieta wysokobiałkowa!

    Witam!
    Prosil bym o pomoc w ulozeniu diety wysokobiałkowej...
    Chodze na silownie 4 razy w tygodniu! Staram sie robic aeroby z 4 razy w tygodniu!!
    Obecnie jadam 2 posilki + dojadanie!!
    Zalezy mi na tym by zrzucic z brzucha i dobrze wyrzezbic cialko... Najbardziej zalezy mi na tym by nie przytyc!! Waze obecnie ok. 82kg i mierze ok. 182cm!!
    Szczerze nie chcialbym jesc ok. 5 posilkow dziennie, bo boje sie ze przytyje :( No ale co mi polecacie?
    Mam zamiar kupic sobie odrzywke bialkowo i jesc ja 2 razy dziennie po 30g, ale sadze ze jak chodze na silownie to musialbym spozywac ok. 150g bialka dziennie, wiec taka dieta jest m bardzo potrzebna!!
    Albo prosze chociaz o liste produktow, ktore zawieraja duuzo bialka (najlepiej z konkretnym producentem jak by sie dalo itd itp ;) )|
    Z gory dzieki!! :grin:
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar zizu
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    419
    SOG
    0
    Otrzymał : 140 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    ser bialy to podstawa
    bialka jaj
    wolowina
    piers z indyka
    piers z kurczaka
    tucznyk

    Cytat Napisał Daffcia
    Szczerze nie chcialbym jesc ok. 5 posilkow dziennie, bo boje sie ze przytyje
    po bialku nie przytyjesz uswiadom to sobie.chyba nie jestes anorektykiem?

    odzywka bialkowa jak najbardziej :)
    Moja prozba do Was moi drodzy, piszczcie pytania na forum a nie na pw i maila :-)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    Na białko się nie przytyje ale dobrze się na nim chudnie, chyba że masz na celu nie spalanie mięśni,. Duieta ta musi być bogata w białko a uboga w ww i tłuszcze. BCAA są dobą odzywka podczas diety wysokobiałkowej. Pochwala taką diete poniewaz przy niej organizm zamiast spalac miesnie białek dostajej e....

    [ Dodano: 2006-04-25, 17:31 ]
    Autor: Wozak

    Glupoty.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Daffcia
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Poznań
    Postów
    22
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    "Do dozwolonych produktów spożywczych należą (...) budynie, dżemy, miód, cukier, biszkopty" ??? czy aby na pewno??
    A pozatym co z tym pieczywem razowym? Ja jem na sniadanie 3 skibki i slyszalem, ze to najlepsze pieczywo jakie moge wybrac... a wy co o tym sadzicie? jakie lepsze?
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #5
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    Tak, ale zalezy co do tych budyni, kisli itd. to jednak sam mam wątpliwości :shock: to nie moja wypowiedz podałem autora ale...jest w tym ziarnko prawdy.
    Lepiej jesc razowy chleb niz bialy. Razowy to ww zlozone a bialy to ww proste.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  6. #6
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Daffcia
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Poznań
    Postów
    22
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    A co myslicie o ryzu??
    Ja chce diete wysokobialkowa - redukcyjna!!
    Wiec wskazane jest to jesc? Bo w koncu ryz to same wegle... prawda?
    (ponoc troche lepsze jets ryz brazowy, ale to i tak prawie same wegle)...
    Ale gdzies slyszalem, ze jedzenie samego bialka nic nie daje, ze wegli tez trzeba sporo, poniewaz jak nie ma proporcji, to organizm moze spalac bialka, ktore maja mniej energii i to nic nie daje.... prawda?
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  7. #7
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar zizu
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    419
    SOG
    0
    Otrzymał : 140 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    tak, trzeba wplecic w diete tez weglowodany zlozone takie jak ryz brazowy,kasza,owies
    pozdr
    Moja prozba do Was moi drodzy, piszczcie pytania na forum a nie na pw i maila :-)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  8. #8
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    No ocywiście, że tak, dieta wysokobiałkowan ie polega na calkowitemu wyelminowaniu ww i tłuszczy, tylko dużym organiczeniu ich, ale nie w 100%

    [ Dodano: 2006-04-26, 14:02 ]
    Przy takiej diecie naszym celem jest aby wejść w ketoże tj.stan w którym organizm jako żródła używa własnych tłuszczy zapasowych. TO czy udało sie w nią wejść sprawdza się za pomoca pasków dla cukrzyków które są udostępnione w aptece. Sprawdzają one zawartość ketonów w moczu co wskazuje właśnie na stan ketozy.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  9. #9
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar zizu
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    419
    SOG
    0
    Otrzymał : 140 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    rakus czemu kopiujesz czyjesc wypowiedzi heh?

    z tymi pasjani to przesada uzywa sie ich w diecie ckd, tej nie trzeba......
    Moja prozba do Was moi drodzy, piszczcie pytania na forum a nie na pw i maila :-)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  10. #10
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    O którą wypowiedź CI chodzi ?
    A to Autor: Wozak to komus coś wklejałem na poczte z tego co pamiętam i tutaj napisałem autor wozak chyba
    zizu może i masz racje
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •