Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Poka wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Nierówne mięsnie brzucha.....

  1. #1
    Sezonowiec Osignicia:
    Weteran1000 punktw dowiadczenia
    Avatar Lukasz01
    Doczy
    21-04-06
    Postw
    1
    SOG
    0
    Otrzyma : 0 SOGi w 0 postach

    Domylnie Nierówne mięsnie brzucha.....

    Witam mam nierówne mięśnie brzucha i nie wiem jak cwiczyc zeby wróciły do normy.... prosze o pomoc i cwicenia. Nierówne tz. z prawej strony sa wyzej a z lewej nizej. myśle ze moze byc to spowodowane ty że treniuje judo i kiedy zaczynałem to caly czas robiłem rzuty na prawa strone i lepiej wykształciła sie tylko jedna połwa. Ogulnie moje mieśnie sa duze i widoczne ale nie symetryczne... jak i co cwiczyc??
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  2. #2
    Sezonowiec Osignicia:
    Weteran1000 punktw dowiadczenia
    Avatar n3ox
    Doczy
    18-04-06
    Postw
    40
    SOG
    0
    Otrzyma : 0 SOGi w 0 postach

    Domylnie

    to jest normalka :wink: dużo osób tak ma i nie masz się czym przejmować JA nie znam ćwiczeń na wyrównanie i wątpie, że takie są poprostu ćwicz dalej i nie martw się o takie coś
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  3. #3
    Zbanowany Osignicia:
    Weteran10000 punktw dowiadczenia
    Avatar fishe
    Doczy
    12-03-06
    Postw
    831
    SOG
    0
    Otrzyma : 18 SOGi w 7 postach

    Domylnie

    Lukasz01, juz tego nie wyrownasz to juz zalezy od genetyki jak masz ulozone miesnie brzucha jedni maja proste miesnie a drudzy maja troszke posuniete w dol moj kumpel ma takie i wcale to tak zle nie wyglada
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  4. #4
    Dowiadczony Osignicia:
    Weteran5000 punktw dowiadczenia
    Avatar MADOX
    Doczy
    01-04-06
    Skd
    GRUDZIADZ
    Postw
    832
    SOG
    0
    Otrzyma : 6 SOGi w 1 pocie

    Domylnie

    zadko kto ma miesnie brzucha proste asymetrycznie proste tego w zaden sposub nieda sie zmienic popatz na kulturystów niektózy maja tak ze jeden prawie zaczyna sie w polowie drugiego
    [link widoczny dla zalogowanych Uytkownikw]
    SERDECZNIE ZAPRASZAM
    GORĄCO POLECAM
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  5. #5
    Sezonowiec Osignicia:
    Weteran1000 punktw dowiadczenia
    Avatar kamil771
    Doczy
    21-04-06
    Skd
    Wschowa
    Postw
    2
    SOG
    0
    Otrzyma : 0 SOGi w 0 postach

    Domylnie

    A od czego zależy czy mięsień brzucha bedzie składał sie z 3 wielkich pasów, czy z paru małych??
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  6. #6
    Zbanowany Osignicia:
    Weteran10000 punktw dowiadczenia
    Avatar fishe
    Doczy
    12-03-06
    Postw
    831
    SOG
    0
    Otrzyma : 18 SOGi w 7 postach

    Domylnie

    kamil771, od niczego poprsoty jak juz masz w genetyce tak ci beda rosly
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  7. #7
    Dowiadczony Osignicia:
    Weteran5000 punktw dowiadczenia
    Avatar MADOX
    Doczy
    01-04-06
    Skd
    GRUDZIADZ
    Postw
    832
    SOG
    0
    Otrzyma : 6 SOGi w 1 pocie

    Domylnie

    od budowy twego ciala wiadomo mozna na nie wplynac intensywnymi treningamii ale to jest w niewielkim stopniu
    [link widoczny dla zalogowanych Uytkownikw]
    SERDECZNIE ZAPRASZAM
    GORĄCO POLECAM
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  8. #8
    Bywalec Osignicia:
    Weteran5000 punktw dowiadczenia
    Avatar Raskus
    Doczy
    20-04-06
    Skd
    Kielce
    Postw
    550
    SOG
    0
    Otrzyma : 14 SOGi w 8 postach

    Domylnie

    Możesz cwiczyć stron osłabionej strony, ale nie za intensywnie, wszystko z czasem samo się wyrówna- uwierz mi wiem co mówie. MIałem gorszy problem.
    [link widoczny dla zalogowanych Uytkownikw]
    [link widoczny dla zalogowanych Uytkownikw]
    [link widoczny dla zalogowanych Uytkownikw]
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  9. #9
    Zbanowany Osignicia:
    Weteran10000 punktw dowiadczenia
    Avatar fishe
    Doczy
    12-03-06
    Postw
    831
    SOG
    0
    Otrzyma : 18 SOGi w 7 postach

    Domylnie

    ja tam nie wierze ze sie wyrowna jak juz ma krzywe miesnie to juz tego napewno nie wyrowna moj kumpel normalnie ciwczy i ma nierowne miesnie
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

  10. #10
    Dowiadczony Osignicia:
    Weteran5000 punktw dowiadczenia
    Avatar MADOX
    Doczy
    01-04-06
    Skd
    GRUDZIADZ
    Postw
    832
    SOG
    0
    Otrzyma : 6 SOGi w 1 pocie

    Domylnie

    w minimalnym stopniu jest mozliwe ze je wyruwna ale jak juz masz krzywe to takie zostana no chyba ze je zakryjesz sadelkiem no i wtedy niebedziesz mial tego problemu :wink:
    [link widoczny dla zalogowanych Uytkownikw]
    SERDECZNIE ZAPRASZAM
    GORĄCO POLECAM
    Odpowied z Cytatem Odpowied z Cytatem Podziel si na Facebook

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie moesz zakada nowych tematw
  • Nie moesz pisa wiadomoci
  • Nie moesz dodawa zacznikw
  • Nie moesz edytowa swoich postw
  •