Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Dietka do oceny!!!!! MASSA!!!!

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar bartek1988
    Dołączył
    21-04-06
    Skąd
    Poznań
    Postów
    10
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Dietka do oceny!!!!! MASSA!!!!

    Śniadanie 6:30-7:00
    Płatki Cornflakes, chleb z serem (ew. dżem)
    Jogurt
    Oliwa z oliwek

    Szkoła10:30
    chleba z białym serem Almette/szynką/zółtym serem + owoc
    sok (witaminka, marchwiowy, lub cos w tym stylu)

    Przed TRENINGIEM ok 12:30
    ryz/makaron + jogurt + owoc, troche ol. z oliwek
    ryż + sos/kurkacz/jogurt/smietana/....

    TRENING ok 13-13:30

    Po treningu ok 16
    glukoza + banany
    Makaron ze smietana i cukrem i twarogiem, ryz z jabłkiem
    Obiad (ryz, kasza, makaron, białe mięso, ziemnaki, surówka...)

    Miedzy obiadem a kolacją
    ok 18 - kanapki z chudą szynką, jajkiem, jakies warzywko itp

    Kolacja 20:00
    Chleb obłozony kiełbasą (5skibek) / Chleb + kiełbasa gotowana
    Ryba, sery, chude mieso drobiowe

    Przed snem 22:30-23:00
    Twaróg, jajka
    Oliwa z oliwek


    Tak to mniejwiecej wygląda. Prosiłbym o ocene i ewentualną korekte błedow a takze wstawienie jakichs produktow w miejsca gdzie uwazacie ze nie jest najlepiej.
    Zaznaczam ze nie przepadam za rybami. (Na obiad to jeszcze zdzierze - usmazoną ale tuńczyka wieczorem nie przełkne:P)

  2. #2
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar wrona160
    Dołączył
    13-04-06
    Skąd
    inowrocław
    Postów
    18
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    podaj zapotrzebowanie kaloryczne i btw posiłków

  3. #3
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar bartek1988
    Dołączył
    21-04-06
    Skąd
    Poznań
    Postów
    10
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Zapotrzebowanie kaloryczne to jezeli dobrze obliczylem 3000kal dziennie
    btw posiłkow niestety nie jestem w stanie podac (nie mam pojecia jaki posilek ile ma ww/bialek/tłoszczow) :(

  4. #4
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar zizu
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    419
    SOG
    0
    Otrzymał : 140 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    Cytat Napisał bartek1988
    Śniadanie 6:30-7:00
    Płatki Cornflakes, chleb z serem (ew. dżem)
    Jogurt
    Oliwa z oliwek
    platki musli z melkiem 0.5%
    ser bialy chudy
    oliwa

    Cytat Napisał bartek1988
    Szkoła10:30
    chleba z białym serem Almette/szynką/zółtym serem + owoc


    ciemne pieczywo z szynka indycza + owoc <-- nie wiem dlaczego mi cytuje moje slowa :) a to jest wlasnie moj zamiennik diety :) pozdr


    Przed TRENINGIEM ok 12:30
    ryz/makaron + jogurt + owoc, troche ol. z oliwek
    ryż + sos/kurkacz/jogurt/smietana/....
    sok (witaminka, marchwiowy, lub cos w tym stylu)
    makaron z jogurtem <--500g+ oliwa

    Cytat Napisał bartek1988
    14 30 po TRENIMGU!
    glukoza + banany
    Makaron ze smietana i cukrem i twarogiem, ryz z jabłkiem
    Obiad (ryz, kasza, makaron, białe mięso, ziemnaki, sur&#243;wka...)
    glukoza

    30 minut po treningu
    ryz z piersia kurczaka/idnyka warzywa

    17 30 posilek numer xx :)

    jajecznica z pieczywem

    21 00
    ser bialy z oliwa

    21 30 spanie :)
    nie wiem ile wazysz wiec nawet nie bylem w stanie podac odpowiedniej gramatury do posilkow
    pozdr
    Moja prozba do Was moi drodzy, piszczcie pytania na forum a nie na pw i maila :-)

  5. #5
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    Piekna ta dieta na masę:P Nie napisze dokładnie jak ja to widze, ale po cczęści zweryfikuje błędy. POniewa jest to dieta na masę nie powinieneś isę bać chyba o ww bo zapewne masz taką budowe ciała ow kt&#243;rej nie łatwo o przybranie na masie.

    Na temat weglowodan&#243;w m&#243;wi się że wrraz z wzrostem posiłk&#243;w powinno się jeść ich coraz Mniej, czyli z rana jak najwięcej. Posiłek posenny powiniene zapobiec katabolizmowi kt&#243;ry wystepuje podczas nocy dlatego jemy rzeczy przed snem wolnowchłaniające się.

    Dlatego ranem wg Mnie powinieneś zjeśc spora ilośc węglowodan&#243;w złożonych an iajk zizu napisał więcej jest białka oraz tłuszczu zamiast ww(na białku trudno przytyć )

    W szkole je się coś jako przegryzka...najlepiej jakaś kanpaka np. ciemna bułka z ziarnami oraz jakiś soczek zdrowy bądx woda mineralna nie gazowana. Ww pozwalają się odkładać nap &#243;żniej jako energia przedtreningowa. Jemy systematycznie co 2-3godziny. Ponieważ iż ten posiłek jest przedtreningowy mozna także wypic jakieś tłuszcze owczywiście te zdrowe(NNKT) ponieważ z nich też się czerpie energię. Jemy ok 2h do 1.2h przed treningiem. CO do picia wody, dobrze jest pić systematycznie leczn ie tyle żeby się wn iej utopić...przed treningiem można ostatni łyk wody wypić 45 minut pzed treningiem.

    Po treningu jemy ww proste. &#379aden cukier czy co kolwiek...ale w tym posiłku nie mam zastrzezeń, zizu ładnie napisał co i jak.

    Posiłek xx :wink:
    co do jajecznicy, jest to posiłek kt&#243;ry się smaży na patelni, unikamy smażenia na patelni poniewaz jest to dla nas nie zdrowe, chyba że smaży się w odpowiednio kotkim czasie i na oleju ktory zostal siwezo wylany a nie posmazono na nim 100 potraw jak np. smazy sie ryby nad morzem :roll: Dlatego polecam jeść jajka gotowane(najlepiej chyba na miękko- sa najlepiej przyswajalne) więcej na temat jajek w moim temacie...) co do pieczywa, mięso je się (zalezy jeszcze jakie) nei codziennie, ale w miare możliwości wybieraj te polecane na maśe, jak piersi z kurczaka, indyka...wołowina.

    Posiłek ostatni występujący w twojej diecie. Podczas takiego posiłku nie jemy węglowodan&#243;w za to nalezy zjeść sporą ilość białka wolnowchłaniającego się. Czyli np. jajka wchłaniają się do 5 godzin, ser twarogowy wchłania się do 7 gopdzion... można sobie pozwolić także i na tłuszcze jak np. Oliwa z Oliwek, ona jest bardzo polecana podczas diety na maśe, ale nie należy jej pić/jeść zbyt dużo. Łyżka lub dwie na noc wystarczą.

    A tak wog&#243;le mysle ze za mało posiłk&#243;w jest twojej diecie. stosuj coś typu przekąski.

    Na tmat fruktozy oraz glukozy. Glukoza jest dobra po trenngu jest to ww prosty tak samo jak i fruktoza. Na tomiast fruktoza odkłada się w tkance tłuszczowej gdy jest nadmierna ilość glikogenu w żołądku. Wniosek: Jeśli Ci zależy na spaszeniu się jaknajbardzioej a potem uderzyć z siła i zaszaleć na spalaniu zbdnej tkanki tłuszczowej odkrywająci rzeźbiąc swoje piękne mięśnie... jedzp o treningu fruktoże. Znajdziesz ją w miodzie.

    Co do mleka...zastąp lepiej.



    Mam nadzieje że się dostosujesz do teog co napisałem.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  6. #6
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar bartek1988
    Dołączył
    21-04-06
    Skąd
    Poznań
    Postów
    10
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    1. Za mało posiłkow - przeciez mam 6-7 posiłkow (w zaleznosci co mozna uznac za obfity). Słyszałem ze trzeba miec dziennie kolo 6.... ?

    2. Tak sie rozpisales (dzikuje Ci bardzo za to) ale chyba moje posilki odpowiadają wymaganiom Twoich "wypracowan"
    np.
    Cytat Napisał Raskus
    Posiłek ostatni występujący w twojej diecie. Podczas takiego posiłku nie jemy węglowodan&#243;w za to nalezy zjeść sporą ilość białka wolnowchłaniającego się. Czyli np. jajka wchłaniają się do 5 godzin, ser twarogowy wchłania się do 7 gopdzion... można sobie pozwolić także i na tłuszcze jak np. Oliwa z Oliwek, ona jest bardzo polecana podczas diety na maśe, ale nie należy jej pić/jeść zbyt dużo. Łyżka lub dwie na noc wystarczą.
    Moj posiłek:
    Twar&#243;g, jajka
    Oliwa z oliwek

    Tak wiec prosiłbym konkretnie wzorem zizu - czy mam dobrze przygotowane posilki w dostatecznych ilosciach?

    P.S.Moja waga to 65kg a wzrost 185cm wiec jest sporo pracy przede mną ale najwazniejsze zebym mial dobrą diete tak wiec pytanie - czy jest dobra? ;)

  7. #7
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar zizu
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    419
    SOG
    0
    Otrzymał : 140 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    Cytat Napisał Raskus
    Na temat weglowodan&#243;w m&#243;wi się że wrraz z wzrostem posiłk&#243;w powinno się jeść ich coraz Mniej, czyli z rana jak najwięcej. Posiłek posenny powiniene zapobiec katabolizmowi kt&#243;ry wystepuje podczas nocy dlatego jemy rzeczy przed snem wolnowchłaniające się.
    glupio gadasz,jesli ja mam trening o 21 to po treningu juz nie mam jesc wegli ??
    to nie jest zasada..

    Cytat Napisał Raskus
    Dlatego ranem wg Mnie powinieneś zjeśc spora ilośc węglowodan&#243;w złożonych an iajk zizu napisał więcej jest białka oraz tłuszczu zamiast ww(na białku trudno przytyć
    nie podalem nawet gramatury wegli a ty sie czepiasz
    platki owsiane to bialko? od kiedy??
    80gram owsianych CI wystarczy.:)

    Cytat Napisał Raskus
    W szkole je się coś jako przegryzka...najlepiej jakaś kanpaka np. ciemna bułka z ziarnami oraz jakiś soczek zdrowy bądx woda mineralna nie gazowana. Ww pozwalają się odkładać nap &#243;żniej jako energia przedtreningowa. Jemy systematycznie co 2-3godziny. Ponieważ iż ten posiłek jest przedtreningowy mozna także wypic jakieś tłuszcze owczywiście te zdrowe(NNKT) ponieważ z nich też się czerpie energię. Jemy ok 2h do 1.2h przed treningiem. CO do picia wody, dobrze jest pić systematycznie leczn ie tyle żeby się wn iej utopić...przed treningiem można ostatni łyk wody wypić 45 minut pzed treningiem.
    w diecie na mase nie ma czegos takiego jak przegryzka? albo robimy czysta mase albo pasiemy sie przegryskami,bialko jest porzebne przez caly czas nie tylko po treningu i na noc.. bulka z minueralna.. daj spokoj to nie ma byc glodowka trzeba zadbac tez o bialko

    Cytat Napisał Raskus
    .przed treningiem można ostatni łyk wody wypić 45 minut pzed treningiem.
    co to za berdnie? no comentt

    Cytat Napisał Raskus
    Po treningu jemy ww proste. &#379aden cukier czy co kolwiek...ale w tym posiłku nie mam zastrzezeń, zizu ładnie napisał co i jak.
    cukier to jest wlasnie weglowodan :)

    Cytat Napisał Raskus
    co do jajecznicy, jest to posiłek kt&#243;ry się smaży na patelni, unikamy smażenia na patelni poniewaz jest to dla nas nie zdrowe, chyba że smaży się w odpowiednio kotkim czasie i na oleju ktory zostal siwezo wylany a nie posmazono na nim 100 potraw jak np. smazy sie ryby nad morzem :roll: Dlatego polecam jeść jajka gotowane(najlepiej chyba na miękko- sa najlepiej przyswajalne) więcej na temat jajek w moim temacie...) co do pieczywa, mięso je się (zalezy jeszcze jakie) nei codziennie, ale w miare możliwości wybieraj te polecane na maśe, jak piersi z kurczaka, indyka...wołowina.
    nic bardziej mylnego, jajo nie posiada w skladize takich weglowodanow ktore w raz z tluszczami tworzyly tak zwany zwiazek ,,mailarda,, ( nie wiem jak sie to pisze dokladniej)
    dlatego hmm jedz smialo smazone jak lubisz, co pare dni mozesz oczywiscie zmieniac na gotowane itp :)
    a pozatym wszytko jest w tych czasach nie zdrowe i nie wiadomo co jesc zeby nam nie szkodzilo :)

    Cytat Napisał Raskus
    A tak wog&#243;le mysle ze za mało posiłk&#243;w jest twojej diecie. stosuj coś typu przekąski.
    jesli bedze przestrzegal garamatury to nie bedzie mial juz miejsca w zoldaku na jakies przekoski ktore pewnie zamienia sie w fat.. daj spokoj z tym

    Cytat Napisał Raskus
    Na temat fruktozy oraz glukozy. Glukoza jest dobra po trenngu jest to ww prosty tak samo jak i fruktoza.
    glukoza to nie jest tak calkiem to samo co fruktoza.

    Cytat Napisał Raskus
    Jeśli Ci zależy na spaszeniu się jaknajbardzioej a potem uderzyć z siła i zaszaleć na spalaniu zbdnej tkanki tłuszczowej odkrywająci rzeźbiąc swoje piękne mięśnie... jedzp o treningu fruktoże. Znajdziesz ją w miodzie.
    jak sie spasiesz i zaczniesz rzezbic to miesni nie bedizesz mial :)
    nie polecam fruktozy po treningu bo ona nie uzupelnia glikogenu miesni tylko watroby..
    ale w miodzie jest jej stosunkowo malo jak np do bananow dlatego miod jest jeszcze polecany ale zamien go najlepiej na cabro, badz glukoze spozywcza w ostatecznosci kakao:)
    Cytat Napisał Raskus
    Co do mleka...zastąp lepiej.
    nie musisz, z tego co podales 65 wagi 185 jestes ektomorfiik i nie musisz sie przejmowac o tluszcz dlatego nie musisz zmieniac tego :)
    pij smialo

    Cytat Napisał bartek1988
    P.S.Moja waga to 65kg a wzrost 185cm wiec jest sporo pracy przede mną ale najwazniejsze zebym mial dobrą diete tak wiec pytanie - czy jest dobra? ;)
    twoja nie moja dobra:)

    przepisz moja diete ktora ci napisalem w tym pierwszym moim pioscie w twoim temacie.
    a ja napisze CI gramature posilku
    pozdrawiam
    Moja prozba do Was moi drodzy, piszczcie pytania na forum a nie na pw i maila :-)

  8. #8
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Raskus
    Dołączył
    20-04-06
    Skąd
    Kielce
    Postów
    550
    SOG
    0
    Otrzymał : 14 SOGi w 8 postach

    Domyślnie

    Zizu jesli masz trening o tej godzinie, twoja sprawa posilek potreningowy to co innego przy tej zasadzie. Zalezy jeszcze o ktorej idziesz sie klaść spać.

    Ale zauwarzyłem że jest tam troche więcej białka itp. niz węgli.

    APrzegryzki, ne mialem na mysli aby ich celem bylo faszerowanie sie kcalami tylko dodawanie kolejnego zastrzyku energii organizmowi oraz dostarczaniu witamin oraz minerałow organizmowi(nie dziwei sie ze nikt na to nie zwraca uwagi).

    Co do tej wody przed treningiem, mysle ze tak siep owinno robic jak pilem przed to mi w brzuchu chlupalo, bylo nie milo, ale wasza sprawa
    Dalej no coment.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  9. #9
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar zizu
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    419
    SOG
    0
    Otrzymał : 140 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    Cytat Napisał Raskus
    Zizu jesli masz trening o tej godzinie, twoja sprawa posilek potreningowy to co innego przy tej zasadzie. Zalezy jeszcze o ktorej idziesz sie klaść spać.
    dlatego ci mowie ze to nie jest zasada.

    Cytat Napisał Raskus
    Ale zauwarzyłem że jest tam troche więcej białka itp. niz węgli.
    to zle zauwazyles bo w tym posilku jest o wiele wiecej wegli niz bialka Itp

    Cytat Napisał Raskus
    APrzegryzki, ne mialem na mysli aby ich celem bylo faszerowanie sie kcalami tylko dodawanie kolejnego zastrzyku energii organizmowi oraz dostarczaniu witamin oraz minerałow organizmowi(nie dziwei sie ze nikt na to nie zwraca uwagi).
    nie potrzeba.. a mineraly i witaminy sa dostarczone juz w posilkach.

    Cytat Napisał Raskus
    Co do tej wody przed treningiem, mysle ze tak siep owinno robic jak pilem przed to mi w brzuchu chlupalo, bylo nie milo, ale wasza sprawa
    Dalej no coment.
    idz do lekarza :)

    Cytat Napisał Raskus
    Dalej no coment.
    musisz uczyc sie jeszcze :)
    pozdrawiam serdecznie.
    Moja prozba do Was moi drodzy, piszczcie pytania na forum a nie na pw i maila :-)

  10. #10
    Zbanowany Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar fishe
    Dołączył
    12-03-06
    Postów
    831
    SOG
    0
    Otrzymał : 18 SOGi w 7 postach

    Domyślnie

    Cytat Napisał Raskus
    Co do tej wody przed treningiem, mysle ze tak siep owinno robic jak pilem przed to mi w brzuchu chlupalo, bylo nie milo, ale wasza sprawa
    mi tez kiedys tak sie robilo jak tobie ale teraz nie mam z tym problemu :mrgreen:

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •