Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Jaki sprzęt kupić ??

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Chris
    Dołączył
    06-12-06
    Skąd
    z miasta
    Postów
    36
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Jaki sprzęt kupić ??

    Na wstępie sorki jeżeli w złym miejscu założyłem temat ale od pisania magisterki już ledwo na oczy widzę :)

    Jestem totalnym początkującym 174cm wzrostu i gabaryty raczej herlakowate(oczywiście te od pasa w górę) :) (bo po siłowni sprzed 5 lat tylko wspomniania pozostały : )
    Chcę kupić sprzęt do ćwiczeń :
    - ławeczkę
    - 2xgryfy krótkie (hantelki)
    - gryf (na sztangę) - pewnie te średnie ok 150cm
    - i ok. 40-50 kg obciążenia (wiem że dla większości to śmieszna waga ale niestety to wszystko trochę kosztuję więc na jakiś rozruch mi wystarczy)

    Teraz pytanie do Was a więc speców - czym się kierować żeby nie żałować ?? Ja z takim sprzętem praktycznie nie miałem doczynienia.

    Co powinna mieć ławeczka (sam wiem że musi mieć regulowane siedzisko i oparcie(do pozycji siedzącej) ale reszta to czarna magia.
    Jaka jest najlepsza średnica gryfu (mam raczej małe dłonie)
    Czy różnią się od siebie jakością tależe - jeżeli oba rodzaje są żeliwne a jeden jest po 3.5 za kg a drugi po 4,8 za kg - zastanawia mnie głównie firma Allright i Thorn.

    To są narazie najbardziej nurtujące mnie pytania. Trochę się rozpisałem ale chyba ponad 600zł to będzie kosztowało więc ...... nie chcę dać d... i żałować :/

    PS: od tygodnia dokładnie przeglądam allegro ale za jakieś linki plecające będę wdzięczny :)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar (...)
    Dołączył
    28-01-07
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    236
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie