Wywiad z Arleta Macierzyńska
1394225_10202229402519314_894438732_n.jpg


Imię i Nazwisko:Arleta Macierzyńska
Miejsce zamieszkania:Katowice
Data urodzenia:10.01.1986
Wzrost:161cm
Waga startowa; na ostatnich zawodach 48kg
Waga poza sezonem ;ok 50-51kg

Jaki jest twój staż treningowy?

-Na siłowni ćwiczę od ponad 2 lat, ale ze sportem jestem związana od małego. Zaczynałam od tańca, potem było judo, mam zielony pas ;) i ponownie taniec tym razem towarzyski. Co do zawodów Bikini Fitness przygotowuję się od ponad roku.

2.Ile razy w tygodniu trenujesz? Jak wygląda twój trening na 3 miesiące przed zawodami?

-Trenuję często, prawie codziennie, zarówno siłowo jak i aerobowo. Moje treningi siłowe kształtują każdą grupę mięśniową. Trzy miesiące przed zawodami staram się zwiększyć ilość wysiłków aerobowych.

3.Jaką dietę stosowałaś na miesiąc przed zawodami, czy była bardzo rygorystyczna?

-Moja dieta nie jest rygorystyczna. W pewnym momencie stała się dla mnie normalnym, racjonalnym sposobem żywienia. Rano jem podwójną porcję białka z dodatkiem tłuszczu, potem 3 posiłki zawierające węglowodany, białko i trochę tłuszczu, a na noc węglowodany z tłuszczem. Nie jestem głodna i nie czuję, żeby czegoś mi w diecie brakowało. Dodatkowo staram się pić dużo płynów.

4.Tegoroczne wyniki uzyskane w zawodach?