Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Plan treningowy

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Tagger Second Class
    Avatar dawkos1916
    Dołączył
    13-09-13
    Postów
    1
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Plan treningowy

    Siema wszystkim,

    jestem tu nowy, to moj pierwszy post, nie mam zbytnio pojecia o kulturystyce (wlasciwie to jestem w tym totalnie zielony) i tak naprawde nie chce sie dowiadywac o tym zbyt wiele, bo jakos mnie te tematy nie kreca, chce po prostu zaczac cwiczyc. Tylko tyle i az tyle, bo tu pojawia sie problem. Jestem bardzo szczuply i drobnokoscisty (chyba tak to sie mowi) - przy wzroscie 1,83 m waze 71 kg. No i jak sie pewnie domyslacie chcialbym to zmienic I tu pojawia sie moja prosba zeby ktos zaproponowal jakis plan treningowy ktory pozwalalby mi urosnac, cos na mase, bo ja kompletnie nie mam pojecia jak sie do tego zabrac. A i jeszcze chcialbym sie zapytac czy potrzebne sa jakies takie ogolnorozwojowe cwiczenia wstepne (bo ja nigdy na silke nie chodzilem) zanim zacznie sie przerzucac zelastwo. Jesli takie sa wskazane to jak one mialyby wygladac? Z gory dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam

    PS mam do dyspozycji laweczke, sztange i hantle. I chcialbym skupic sie tylko na gornych partiach.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osiągnięcia:
    Tagger First ClassWeteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar szycha
    Dołączył
    12-08-11
    Skąd
    Wawa
    Postów
    576
    SOG
    13
    Otrzymał : 63 SOGi w 56 postach

    Domyślnie

    http://www.e-gym.pl/showthread.php?3...kulturystyk%B1
    http://www.e-gym.pl/showthread.php?1...ningowe-porady

    BEZ POZNANIA PODSTAW BYLE JAKIE MACHANIE HANTLĄ, MIJA SIĘ Z CELEM. Nogi są również bardzo ważne.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości