Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Plan treningowy...

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Tagger Second Class
    Avatar Bumer
    Dołączył
    30-12-12
    Postów
    1
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Plan treningowy...

    Witam. Zakładam osobny temat gdyż jestem po "przejściach" i myślę że najlepiej będzie jak ktoś ułoży mi konkretny plan... Jestem nowy na forum jednak nie oznacza to, że jestem zielony w temacie kulturystyki... Postaram się jak najwięcej opisać aby łatwiej było dobrać plan, dieta też się przyda ale wiadomo że nie w tym wątku o diecie... A więc tak, mam 20 lat, od ponad roku nie ćwiczę... Ostatni rok mocno schudłem, praktycznie straciłem wszystką masę zdobytą na siłce... Praca która nie pozwalała na ćwiczenie, często pizganie śrutu - jednak mam już to za sobą... W sumie te dwa czynniki złożyły się na to że z 86 kg zjechałem do 73... Przygoda z siłownią trwała niecałe 2 lata, wiadomo początkowo jakieś gainerki, kreatynki skończyło się na mecie... Ledwo meszek pod nosem urósł a człowiek brał się już za doping, młody, głupi - często spotykana historia... Alkohol mam od dawna już odstawiony, piwo od czasu do czasu jeszcze nikomu nie zaszkodziło, inne używki też odstawione... Idzie nowy rok więc czas na Come Back mając już odpowiednią ilość rozumu.. Mój wzrost to 186cm, obecna waga oscyluje w granicach 74-75 kg. Na siłowni mam dostęp w sumie do wszystkiego prócz wyciągu... Proszę o ułożenie planu, dni które mogę poświęcić na siłownie to od poniedziałku do piątku, niestety weekend jest niemożliwy ze względu na studia...
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Początkujący Osiągnięcia:
    Tagger First Class1000 punktów doświadczeniaWeteran
    Avatar Marcin26krk
    Dołączył
    21-02-12
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    38
    Postów
    148
    SOG
    10
    Otrzymał : 17 SOGi w 12 postach

    Domyślnie