Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Temat: szukam nowej pracy i mam kilka istotnych pytań

  1. #1
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczeniaTagger First Class
    Avatar darek87
    Dołączył
    02-05-09
    Skąd
    śląsk
    Postów
    462
    SOG
    8
    Otrzymał : 4 SOGi w 3 postach

    Domyślnie szukam nowej pracy i mam kilka istotnych pytań

    Witam

    Na wstępie powiem, że mam 25 lat, pracuję jako pracownik fizyczny, mam umowę na stałe, zarobki nie najgorsze, ale brak jakichkolwiek możliwości rozwoju. W minionym roku zdobyłem tytuł magistra. Ocena na dyplomie nie byle jaka bo 5. Kształciłem się w kierunku branży nieruchomości i w tym kierunku chciałbym znaleźć nowe zatrudnienie. Mam jednak kilka pytań:
    1) jak najefektywniej poszukiwać nowej pracy? Rozsyłać CV gdziekolwiek popadnie i czekać na jakikolwiek odzew z drugiej strony?
    2) CV najlepiej rozsyłać mailowo czy osobiście odwiedzać firmy z CV w ręku? Ma to jakiekolwiek znaczenie dla pracodawcy? Np na postrzeganie mojej osoby?
    3) Jeżeli już pracodawca wykaże zainteresowanie i zaproponuje rozmowę kwalifikacyjną, którą przebiegnie prawidłowo. Zostaną mi przedstawione warunki zatrudnienia, wynagrodzenie, itp. Które jednak nie będą mnie satysfakcjonowały i nie przyjmę propozycji pracy, rozstaniemy się. Czy w przyszłości będę się mógł ubiegać się o stanowisko w tej firmie (mam tutaj na myśli nastawienie pracodawcy do mojej osoby w drugim podejściu) ?

    Liczę na waszą pomoc:)

    Pozdrawiam
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczeniaTagger First Class
    Avatar gangster
    Dołączył
    25-03-06
    Skąd
    Tczew
    Postów
    693
    SOG
    98
    Otrzymał : 56 SOGi w 43 postach

    Domyślnie