Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Plan terningowy

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Tagger Second Class
    Avatar Intercorder
    Dołączył
    13-08-12
    Postów
    6
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Plan terningowy

    Witam! Ćwiczę już od pół roku ale dopiero teraz zamówiłem sobie ławkę z modlitewnikiem, prasą, przyrządem na motyle, wyciągiem oraz ławkę skośną. A moje pytanie kieruje do bardziej doświadczonych, którzy mogą mi powiedzieć jak mam ćwiczyć i kiedy jakie partie mięśni. Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam!
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Administrator Osiągnięcia:
    Tagger First ClassStworzenie albumu zdjęćOverdrive10000 punktów doświadczeniaWeteran
    Avatar maniek1988
    Dołączył
    27-04-12
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    862
    SOG
    23
    Otrzymał : 105 SOGi w 74 postach

    Domyślnie

    To jak do tej pory cwiczyles? Opisz cos wiecej itp.
    Drodzy Forumowicze, serdecznie zapraszam Was do naszego sklepu z odżywkami bcaa.pl. U nas zastaniecie atrakcyjne ceny, miłą obsługę i najszybszą wysyłkę!
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Tagger Second Class
    Avatar Intercorder
    Dołączył
    13-08-12
    Postów
    6
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Ćwiczyłem bicepsy bo miałem gryf łamany i hantle, tricepsy, plecy, barki, kaptury, pompki, przysiady z obciążeniem oraz bieganie na ok. 3km. Tak więc jeden dzień poświęcałem na bicepsy, kolejny na plecy, klatę i triceps, a trzeciego barki, kaptury i nogi.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Administrator Osiągnięcia:
    Tagger First ClassStworzenie albumu zdjęćOverdrive10000 punktów doświadczeniaWeteran
    Avatar maniek1988
    Dołączył
    27-04-12
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    862