Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Siłownia czy indywidualne ćwiczenia?

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Tagger Second Class
    Avatar Mariusz86X
    Dołączył
    22-06-12
    Postów
    1
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Siłownia czy indywidualne ćwiczenia?

    Mam problem. A jestem totalnie zielony. Zamierzam troszkę poćwiczyć, jednak nie ma to iść w kierunku brania udziału w jakiś zawodach, tylko tak dla zdrowia i lepszego samopoczucia... Znalazłem fajną kameralną siłownię, z tego co się już orientowałem to sprzęcik jakim dysponują jest dosyć wysokiej klasy. Zresztą zbyt długo pisać co i jak z tym co mają, a ewentualnie tym o co mi chodzi, może aby nie zanudzać podam ich adres-to może macie jakieś doświadczenia, to mi też podpowiecie, co i jak. W każdym razie chodzi mi o tę [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Rozmawiałem już na temat tego co oczekuję i ich propozycja jest taka, abym skorzystał z ich usług 2 razy w tygodniu. Obsługa zdawała się być profesjonalna (ach ten brak doświadczenia...), ale było to moje odczucie subiektywne, nie mające motywacji w znajomości tematu i wiem, że zarówno mogę mieć rację jak i się mylić. Nie mniej, czy taki układ jak opisałem, podkreślając, że zależy mi tylko na takim ćwiczeniu, które pozwoli mi zrzucić troszkę kilogramów (około 7-8), poprawić kondycję ma sens (dwie wizyty w tygodniu?) Czy dodatkowo jakieś ćwiczenia w domu? Jakaś dieta? przyznam się, że w samej siłowni o te dodatkowe rzeczy się nie pytałem (ćwiczenia w domu, dieta), a jedynie przedstawiłem sprawę zgodnie z prawdą...praca siedząca, mało ruchu i co by mi zaproponowali, z tym, że również zaznaczyłem, że nie chodzi mi o jakiś trening nazwijmy to wyczynowy, tylko na poprawie kondycji i samopoczucia. Jaką odpowiedź otrzymałem napisałem. Co możecie mi doradzić w tym względzie?
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Moderator #Trening Osiągnięcia: