Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: kreatyna, trening... warto?

  1. #1
    Amator Osiągnięcia:
    Tagger First ClassWeteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Zima
    Dołączył
    25-07-11
    Postów
    325
    SOG
    11
    Otrzymał : 31 SOGi w 28 postach

    Domyślnie kreatyna, trening... warto?

    Witam!
    Postaram się dokładnie sprecyzować moje pytania i proszę o konkretne odpowiedzi, a więc generalnie chodzi mi o to czy warto zaczynać przygodę z suplami głównie kreatyną kiedy się ćwiczy w "domowym zaciszu". Ćwiczę już od ponad roku mój trening składa się z różnego rodzaju kombinacji pompek, oraz wszystkich możliwych ćwiczeń hantlami (oczywiście z rozsądkiem odpowiednie mięśnie - odpowiednie ćwiczenia - odpowiedni czas regeneracji)

    a) Czy jest sens zaczynać z kreatyną jeżeli nie ma możliwości uczęszczania na siłownie?
    b) Jeżeli tak to jaki rodzaj kreatyny najlepszy?
    c) Jakie dawkowanie wybrać do takiego treningu, który odbywa się 3 razy w tygodniu?
    d) Faza nasycenia ma jakiś sens w tym przypadku?
    e) Czy po zakończeniu cyklu efekty znacząco spadną, jeżeli tak to o ile procent?
    f) Czy "przypadkowe" wypicie kilku kieliszków wódki podczas cyklu ma rzeczywiście znaczący pływ na rozwój mięśni?
    g) Co brać do tej kreatyny, żeby było widać prawdziwe efekty na dłuższy czas?
    h) W wieku 18 lat można spokojnie zażywać suplementy?

    jeżeli coś zjebał*m to przepraszam.

    Pozdrawiam.

  2. #2
    Doświadczony Osiągnięcia:
    Twoje pierwsza grupaTagger First ClassStworzenie albumu zdjęćTrzech znajomych5000 punktów doświadczenia
    Avatar Damianpfighter
    Dołączył
    12-07-11
    Skąd
    Okolice Bydgoszczy
    Wiek
    33
    Postów
    820
    SOG
    23
    Otrzymał : 55 SOGi w 44 postach

    Domyślnie

    Odpowiem Ci na pytania , mogą się inni forumowicze ze mną nie zgodzić :
    1.Jest sens jeżeli faktycznie ćwiczysz rok czasu sumiennie.
    2.Fitmax Creapure (tania a dobra)