Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Trening na rzezbe

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów doświadczenia
    Avatar Maciek15
    Dołączył
    08-02-10
    Postów
    24
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Trening na rzezbe

    Witam. Przygotowuje sie do pierwszej w zyciu konkretnej rzezby i w temacie treningow typowych na zmniejszego bf jestem raczej zielony. Mam 183cm wzrostu i wage okolo 87-8kg. Czytalem duzo o wiekszej ilosci powtorzenb, potem ze to mit i powtorzenia powinny byc w zakrsie 8-12. Bede mial do dyspozycji silownie 4 razy w tygoidniu z full sprzetem. Do tego aeroby i dieta ktora opisze w innym dziale. Prosze o jakis konkretny plan ile cwiczyc, jak, jakie cwiczenia,ile serii i powtorzen. Mozecie tez podac jakies linki. Z gory dzieki.

    PS: Aeroby czuli bieganie wykonuje 4 razy w tygodniu w godiznach wieczornych. Czy powinienem je wykonywac w okreslonych porach? Czy biegac musze wylacznie w dni treningowe cz niekoniecznie?
    Najbardziej zalemy mi na spaleniu fatu z brzucha i z dupy bo w biodrach mam az 103cm i odstajacy kuper:D

    Pozostale wymiary:
    ladki 41cm
    uda 63cm
    pas 85-6cm
    klatka 110cm
    barki 130cm
    biceps 39cm
    Ostatnio edytowane przez Maciek15 ; 20-02-11 o 11:24
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Moderator #Trening Osiągnięcia:
    Trzech znajomychTagger First ClassWeteranOverdrive25000 punktów doświadczenia
    Nagrody:
    Arm of Law
    Avatar Micek185
    Dołączył
    25-01-09
    Skąd
    Bartoszyce
    Wiek
    34
    Postów
    5,856
    SOG
    623
    Otrzymał : 1,081 SOGi w 735 postach

    Domyślnie

    wrzuc jakieś swoje zdjęcia, bo z wymiarów wnioskuje ze żadna redukcja ci nie jest potrzebna tylko dalsze budowanie masy.
    wrzuć też swój dotychczasowy plan jakim trenowałeś.