Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Jestem początkujący-prosze o kilka rad/wskazówek.

Hybrid View

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    1 rok zarejestrowanyTagger Second Class1000 punktów doświadczenia
    Avatar Tajemniczy
    Dołączył
    08-12-10
    Postów
    15
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Jestem początkujący-prosze o kilka rad/wskazówek.

    Witam
    a więc mam 14lat i 160cm wzrostu.Ważę 50kg i chciałbym poprawić swoją sylwetkę.Nie chcę zaśmiecać forum kolejnym powtarzającym się pytaniem,bo troszkę poczytałem wasze forum i na inne pytania mam już odpowiedź ;) A więc prosiłbym o kilka wskazówek co i jak do innych problemów.l

    To zacznę:
    Ćwiczę 3 razy w tygodniu(Poniedziałek,Środa,Piątek).Ćwiczę tak: 3 serie po 60/65-hantelki 4.7kg. 3 serie po 22/25 "wyciśnięć" sztangą-sztanga ma ok.13kg,ale dokręcę sobie jak uznam,że to konieczne.Później stoję w rozkroku i wolno podnoszę sztangę(coś takiego http://forum-kulturystyka.pl/trening...nga_lamana.gif) która waży 4.7kg(dwuręczna) tak 3 serie po 30 razy.Później siedzę i kładę sztangę za kark i podnoszę wolno tak 3 serie po 20 razy(NIE robię tego tak http://forum-kulturystyka.pl/trening..._w_siadzie.gif , tylko poprostu podnoszę w górę).Nieraz też mam taki "hantelek" co waży ok.2kg i robię 1 serie po 10(coś takiego http://forum-kulturystyka.pl/trening...ztangielka.gif tylko,że nie jestem podparty o coś tylko stoję).
    Ćwiczę też brzuszki tak 3-4 serie po 40 brzuszków.
    Każde ćwiczenie robię wolno,bo wtedy jest lepszy efekt.
    Aha,to najważniejsze.Wszystkie te podnoszenia hantelków i sztangi robiłem leżąc na podłodze...dziś mam już al'a ławkę(prototyp-dla mnie się nada) i zobaczę czy uda mi się to wszystko powtórzyć na ławce czy będzie o wiele trudniej.


    Moja dieta.