Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Takie zapytanie większe

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar ZbH
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    8
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Takie zapytanie większe

    A więc chodzi o to, że ćwiczę sobie jakiś czas około 1,5 roku ale to takie ćwiczenia raczej słabe, wyniki jakieś tam zauważyłem ale teraz kulturystyka zaczęła mnie interesować bardziej i chciałbym coś osiągnąć. Więc chciałbym dowiedzieć się tak w prost jakie produkty jeść aby pomogły mi w zwiększeniu masy mięśniowej bo ćwiczenia to raczej sam w sposób domowy sobie robię i wydaje mi się że są niezłe. Na brzuch zacząłem aerobiczną szóstke i "daje po dupie" :) ale to dobrze bo o to chodzi. Na inne partie także mam dobre ćwiczenia. Chodzi mi tylko o produkty, które są najlepsze na profesje jaką jest kulturystyka. Jakby coś to proszę o pomoc.

    P.S: Świetne forum, naprawde :D
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczeniaTagger First Class
    Avatar gangster
    Dołączył
    25-03-06
    Skąd
    Tczew
    Postów
    693
    SOG
    99
    Otrzymał : 56 SOGi w 43 postach

    Domyślnie

    W poscie podwieszonym masz ulozone diety,wybiesz sobie jakas.
    Ciało dąży do tego,co umysł zaplanuje.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar zizu
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    419
    SOG
    0
    Otrzymał : 140 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    --------------------------------------------------------------------------------

    czesc!

    Pisze ten post poniewaz coraz wiecej ludzi zadaje pytania w stylu ,,co jesc zeby byc wielkim,,

    A wiec,zeby jak najszybciej sie rozrastac,potrzeba dostarczac organizmowi bialka pelnowartosciowego ktorym jest mieso(piers z kurczaka,indyka,ryby,wolowina) i przetwory pochodzenia zwierzecego(ser bialy,jaja,mleko,jogurt)
    Pamietajmy tez o bialku roslinnym ktore posiada aminokwasy ktore trzeba laczyc z aminokwasami zwierzecymi np

    ryz z piersia z kurczaka
    ser bialy z pieczywem pelnowartosciowym

    takie zestawienie posilkow pozwoli nam dostarczyc roznego rodzaju aminokwasow do naszego organizmu,dzieki ktorym nasza muskulatura bedzie mogla sie rozwijac!
    Bialko w diecie osoby cwiczacej powinno stanowic okolo 30% diety

    Rowniez wazne jest to zeby w odpowiednich ilosciach i jakosci dostarczyc weglowodany.Kalorie z tego skladnika odzywczego powinny pochodzic z takich produktow jak kasze,ryz(brazowy),pieczywo razowe,platki owsiane.
    Stanowi okolo 60/70% diety

    I ostatnim bardzo waznym ale bardzo czesto zapominamym przez kulturystow ,,amatorow'' jest tluszcz roslinny ktory pelni bardzo duzo funkcji w naszym organizmie np obniza cholesterol.Powinno sie go spozywac w postaci surowej np jako dodatek do salatek lub bezposrednio pic go po kazdym posilku.Najlepszym zrodlem tego tluszczu oliwa z oliwek,olej kukurydziany,ale bardzo dobrze jest tez zastapic te produkty takimi produktami jak orzechy,czy ziarna slonecznika.
    stanowi okolo 10% diety

    PAMIETAJ!!
    Zanim zaczniesz cwiczyc,to uswiadom sobie ze dieta to 70% sukcesu i bez niej mozesz cwiczyc latami a efektow jak nie bedzie tak nie bedzie!
    Im szybciej zrozumiesz ze to co tutaj pisze to nie jakies glupoty i blef tym szybciej zaczniesz rosnac!
    Zycze powodzenia
    autor:Zizu
    Moja prozba do Was moi drodzy, piszczcie pytania na forum a nie na pw i maila :-)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar ZbH
    Dołączył
    25-03-06
    Postów
    8
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    no naprawde że tak powiem o to mi właśnie chodziło :D odpowiedź dokładnie na pytanie jakie zadałem. Wielkie dzięki Zizu :D
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #5
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar ellis
    Dołączył
    01-04-06
    Postów
    4
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Tłuszcz proponuję minimum 25% zapotrzebowania kalorycznego z wielu powodów.

    Nasycone/jednonienasycone/wielonienasycone - 1/1/1 - omega-3 do omega-6 jak 1 do 3.

    W zależności od diety do 6 g fish oil kaps. - poczytaj o tym bo to ważne.

    Jeśli tłuszcz jest w granicy 30-40% zapotrzebowania kalorycznego to więcej jednonienasyconych.

    Te tłuszcze możesz łatwo znależć w takich produktach:
    nasycone - np: tłuszcz mleczny, zawarty w mięsie.
    jednonienasycone - np: oliwa z oliwek, orzechy laskowe/migdały.
    wielonienasycone - ryby, tran/kapsy fish oil, nasiona, orzechy, oleje roślinne(tylko tłoczone na zimo/z pierwszego tłoczenia).

    Zajrzyj do tabel kalorycznych.

    Smaż tylko na stabilnych tłuszczach.

    Na koniec najważniejsza sprawa - unikaj tłuszczy trans zawartych w tanich olejach roślinnych, margarynach, słodyczach.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •