Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Bieganie + Interwały. ACT dla kobiet.

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    1000 punktów doświadczeniaTagger Second ClassWeteran
    Avatar magda86
    Dołączył
    05-01-09
    Skąd
    wrocław
    Postów
    11
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Bieganie + Interwały. ACT dla kobiet.

    Mam pytanie do jakiegoś znawcy ;) A mianowicie, czy poranne bieganie (na czczo) można połączyć z interwałami, powiedzmy wieczorem... To znaczy domyślam się, że można, bo kto mi zabroni:) Ale czy nie będzie to przesadą i czy nie przyniesie jakiś niepożądanych rezultatów??

    Aaa i korzystając z zaczętego wątku, zapytam jeszcze o cos:) Rzecz w tym, ze mam w planach zacząć sie wzmacniać, ponieważ mam ogólnie dobrą kondycje (bieganie, pływanie, step, cycling), lecz jestem bardzo słaba, tak wiec naczytałam się o tym treningu ACT (jako, że jestem kompletnym laikiem) i postanowiłam go wypróbować (mam nadzieje, ze nie ma przeciwwskazań dla kobiet??) i pytanie, czy mogę włączyć jakieś ćwiczenia modelujące biust? No i wlaśnie jakie to by mogly być?? Wiem, że na forum raczej jest wiecej mężczyzn, ale mięsnie to mięśnnie, tak wiec, pytam o ćwiczenia wzmaniające ogólnie te partie mięśni:):)

    W ogóle zastanawiam się czy, ktoś był by tak miły ;) żeby zaproponować mi taki treninng ACT bardziej "dla kobiet"...
    Wiadomo, ręce też chciałabym wzmocnic, ale tak na prawde, zależy mi bardziej na udach, pośladkach czy brzuchu...
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    neverending science experiment Moderator #Doping Osiągnięcia:
    Trzech znajomychOverdriveStworzenie albumu zdjęć50000 punktów doświadczeniaTagger First Class
    Nagrody:
    Master Tagger
    Avatar fallenursus
    Dołączył
    11-03-09
    Skąd
    Montreal
    Wiek
    50
    Postów
    12,148
    SOG
    1,873
    Otrzymał : 3,153 SOGi w 2,487 postach

    Domyślnie