Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Si³ownia domowa - ³awka treningowa -pomoc przy wyborze

Hybrid View

  1. #1
    Sezonowiec Osi±gniêcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów do¶wiadczenia
    Avatar S1923
    Do³±czy³
    11-06-09
    Sk±d
    Bieszczady
    Postów
    10
    SOG
    0
    Otrzyma³ : 0 SOGi w 0 postach

    Domy¶lnie Si³ownia domowa - ³awka treningowa -pomoc przy wyborze

    Witam ;)

    Postanowi³em zaopatrzyæ siê w domow± si³owniê, ale nie mogê zdecydowaæ siê na odpowiedni± ³awkê, a niestety jestem zielony w tych tematach. Pyta³em ju¿ innych znajomych, kolegów, czyta³em w internecie i mam straszny mêtlik - wiêc proszê Was, osoby które znaj± siê na tym lepiej ni¿ ja i z góry dziêkujê za Wasze opinie. Chodzi mi te¿ o to aby sprzêt po miesi±cu u¿ywania siê nie rozlecia³ - górna granica za jak± mogê zakupiæ ³awkê to 600 z³. (z przesy³k±)

    Spodoba³a mi siê nawet ta ale spotka³em siê z opiniami, ¿e jest to sprzêt prawdopodobnie made in china i fajny to on jest ale na fotce - co Wy o tym s±dzicie?

    [link widoczny dla zalogowanych U¿ytkowników]

    Chodzi mi o tak± ³awkê ¿eby by³a solidna, wytrzyma³a itp. ¿eby po miesi±cu siê nie rozklekota³a.
    Odpowied¼ z Cytatem Odpowied¼ z Cytatem Podziel siê na Facebook

  2. #2
    Sezonowiec Osi±gniêcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów do¶wiadczenia
    Avatar S1923
    Do³±czy³
    11-06-09
    Sk±d
    Bieszczady
    Postów
    10
    SOG
    0
    Otrzyma³ : 0 SOGi w 0 postach

    Domy¶lnie

    aaa jeszcze chcia³bym aby ³awka posiada³a modlitewnik i maszynkê do æwiczenia nóg - ogólnie mam 1000 max 1100 z³ do wydania na ³awkê z obci±¿eniem no do tego gryfy. (cena z przesy³k±)
    Odpowied¼ z Cytatem Odpowied¼ z Cytatem Podziel siê na Facebook

  3. #3
    Sezonowiec Osi±gniêcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów do¶wiadczenia
    Avatar S1923
    Do³±czy³
    11-06-09
    Sk±d
    Bieszczady
    Postów
    10
    SOG
    0
    Otrzyma³ : 0 SOGi w 0 postach

    Domy¶lnie