Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Trening na siłe

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów doświadczenia
    Avatar Valter
    Dołączył
    01-02-09
    Postów
    1
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Trening na siłe

    Witam. Założyłem ten temat bo sam nie znam się na ćwiczeniach za bardzo a widze, że siedzi tutaj masa obeznanwych osób, więc może ktoś będzie w stanie mi pomóc. No więc mam 18 lat, od dwóch miesięcy ćwicze sobie tak luźno w domu tzn.przysiady, pompki, brzuszki, podciąganie na drążku. Chciałem się tak przygotować do jakiegoś poważniejszego treningu. Mam na to cztery miesiące, nie mniej nie więcej. Niedługo mam zamiar zacząć biegać i chodzić na basen żeby poprawić kondycje. Na brzuch zacząłem A6W, jestem na 4 dniu. Potrzebuje teraz jakichś ćwiczeń na klate, ręcę, chodzi o to żeby przez te cztery miesiące nabrać jak najwięcej siły, to jest mój priorytet. Nie wiem czy będę miał kase żeby chodzić na siłownie wiec jedyne co moge robić to ćwiczenia bez sprzętu, z hantlami(2x10kg) lub na drążku. Przeglądałem już ćwiczenia na forum tylko nie wiem który mi by najbardziej pomogły i ile i jak często je robić. Aktualnie moja siła pozostawia sporo do życzenia, moge zrobić max 20 pomopek a i tak jest to poprawa bo jak zaczynałem ćwiczyć mogłem zrobić 5 :) Mam 177cm wzrostu i 68 kg wagi. Jeśli ktoś miałby troche czasu i chciałby się pobawić w ułożenie dla mnie jakigoś programu to byłbym bardzo wdzięczny. Jestem raczej zielony w temacie ćwiczeń więc jesli można prosze o w miare jasne tłumaczenie :)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów doświadczenia
    Avatar ciezarowiec
    Dołączył
    30-09-08
    Skąd
    W Polsce:D
    Postów
    47
    SOG
    1
    Otrzymał : 6 SOGi w 4 postach

    Domyślnie