Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Temat: PROŚBA O PLAN TRENINGOWY!!!

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Michaelg
    Dołączył
    29-08-06
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    31
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie PROŚBA O PLAN TRENINGOWY!!!

    Mam dużą prośbę o plan treningowy który mogę wykonać w domu. Aby ułatwić zadanie osobie która byłaby tak miła i mi pomogła powiem co mam do dyspozycji: Najpierw powiem że mam 17 lat jeśli to ma znaczenie, posiadam ławkę (z regulacją pochylenia oparcia),sztange, hantel,sprężyne, mam też drążek. W jaki spośob można ułożyc plan wykorzystujac min przedmioty jakie posiadam...Jaki trening jest w miare efektywny i bezpieczny?? PROSZĘ O ODPOWIEDÂ?!!!

    Oto mój sprzęt; [/b]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Moderator #Odżywki i suplementy Doświadczony Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar u.waw.pl
    Dołączył
    28-08-06
    Skąd
    Centrum
    Postów
    1,101
    SOG
    3
    Otrzymał : 35 SOGi w 32 postach

    Domyślnie

    Sprzęt bardzo siermiężny, ciężko będzie robić masę na nim. Jak masz możliwość, to zapisz się na profesjonalną siłownię.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] jest sportem dla wybranych.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] w wysokiej rozdzielczości
    u.waw.pl - tylko tu Rafał Borysiuk, Paweł Giłka i Akop Szostak w jednym miejscu.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Bywalec Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteran5000 punktów doświadczeniaTagger Second Class
    Avatar pey
    Dołączył
    17-03-06
    Skąd
    poradnik-zdrowia.pl
    Wiek
    36
    Postów
    687
    SOG
    4
    Otrzymał : 69 SOGi w 57 postach

    Domyślnie

    Nie możesz rozwinąć prawidłowo mięśni na tym sprzecie, który posiadasz, niestety:( u.waw.pl ma racje, tylko siłownia z prawdziwego zdarzenia pomoże Ci uzyskać to czego chcesz. Powodzenia
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Michaelg
    Dołączył
    29-08-06
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    31
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie ;(

    :arrow: Czemu sądzicie że nie mogę na tym sprzęcie jaki posiadam efektywnie ćwiczyc? Przeciez niektórzy nie mają sprzetu (sądze ze mam itak duzo sprzętu i jest on dobry jak na domowe warunki) i ćwiczą... Ja chciałem jakiś plan albo wskazówki. Mam jeszcze ławke której zdjęcia nie mam ale jest ona firmy YORK FITNESS max udzwig to 200 kg (cwiczacy+ciężar)!!! Sądze że jest to sprzęt w miarę dobry i mozna by jakos na nim fajnie cwiczyc;/ Tylko wlasnie jak bo dotychczas cwiczylem tak ze podnosilem hantle robilem pompki i drazek pare razy a teraz chcialbym jakis plan:) :roll: Chociaż kilka wskazówek. Proszę o pomoc!!!
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #5
    Bywalec Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteran5000 punktów doświadczeniaTagger Second Class
    Avatar pey
    Dołączył
    17-03-06
    Skąd
    poradnik-zdrowia.pl
    Wiek
    36
    Postów
    687
    SOG
    4
    Otrzymał : 69 SOGi w 57 postach

    Domyślnie

    Przeciez niektórzy nie mają sprzetu i ćwiczą - napisz jak ćwiczą!

    Ja chciałem jakiś plan albo wskazówki - na sprzęcie który przedstawiłeś na fotografii możesz jedynie pracować mozolnie nad rzeźbą ciała ale nie myśl o masie i przytyciu, gdyż do tego potrzebne jest stopniowe zwiększanie ciężaru, którego Ty niestety nie posiadasz!

    Mam jeszcze ławke - zdrób fotke to wtedy będzie można rozpisać Ci prawidłowy plan treningowy

    no to czekamy:)
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  6. #6
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar mapet
    Dołączył
    29-07-06
    Skąd
    z Kątowni
    Postów
    320
    SOG
    0
    Otrzymał : 29 SOGi w 4 postach

    Domyślnie

    Sztanga, sztangielki, ławka to w sumie starczy żeby zacząć ćwiczyć a ciężar to mozna sobie dosztukować jakoś. I ma drążek.
    Ja też tak zaczynałem.



    PS Tylko nie widać za bardzo jakie tam ciężary masz?
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  7. #7
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Michaelg
    Dołączył
    29-08-06
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    31
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    :) Nie wiem kto Ci powiedział że chce robić masę:PP Jeśli chodzi o talerze to mogę od kolegi pożyczyc ma on do dyspozycji 2x5kg i 2x1kg. Ja posiadam 2x1,25, 2x0,5, 2x1,5, 2x2, 2x2,5, 2xok.6!!! To są talerze jakie posiadam. Proszę o pomoc. Oto moja ławka:)


    P.S Mam złe doświadczenie z siłowni, a mianowicie w lutym tego roku podnosząc sztangę udało mi się ją podnieść i opuścić ale potem mi się zachwiała i spadła... na warge;/ Miałem zamknięte usta naszczescie bo tak to nie miałbym zębów na przodzie a to mało wyjściowe. Chciałem nawet sprzedac ta moją ławke bo od tamtego momentu nie podnosze sztanki na ławce... Poprostu się bałem;/ To tylko taka mała opowieść:) Nie wiem czy przydatna:P
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  8. #8
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar mapet
    Dołączył
    29-07-06
    Skąd
    z Kątowni
    Postów
    320
    SOG
    0
    Otrzymał : 29 SOGi w 4 postach

    Domyślnie

    No nie no z takim obciązeniem to rzeczywiście nic nie zrobisz.
    To po prostu nie ma sensu.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  9. #9
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Michaelg
    Dołączył
    29-08-06
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    31
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    ;// Przecież jesli bym to wszystko zalozyl to by było duzo a poza tym ewolalbym unikac takiego ostrego podnoszenia na kalte na lawce;/ PATRZ MOJ POPRZEDNI POST!!! Codzi mo ogolnie o rozne cwiczenia jakie moge wykonywac, ile serii po ile cwiczen, i jak je najefektywniej wykonac! NIE MO&#379ECIE MI POMĂ?C?? PEY sugerował jakby moznabyło wię proszę:)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  10. #10
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar mapet
    Dołączył
    29-07-06
    Skąd
    z Kątowni
    Postów
    320
    SOG
    0
    Otrzymał : 29 SOGi w 4 postach

    Domyślnie

    Dużo?
    Jak to dużo? Ja naliczyłem niecałe 30kg. Tak więc może na początek, ale to i tak jest chyba za mało. A jeżeli dopiero zaczynasz to trening dla początkujących masz w tematach podwieszonych.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •