Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Szkoła

  1. #1
    Znawca Osiągnięcia:
    Weteran10000 punktów doświadczenia
    Avatar sławo
    Dołączył
    01-03-06
    Skąd
    śląśk
    Postów
    1,901
    SOG
    5
    Otrzymał : 252 SOGi w 34 postach

    Domyślnie Szkoła

    I co od poniedziałku zaczyna wam się znowu szkoła

    robicie jakieś pożegnanie dzisiaj z wakacjami

    swoją droga to dobrze że już idziecie bo czemu tylko ja mam codziennie do roboty chodzić :P :mrgreen:
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar nefretette
    Dołączył
    16-04-06
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    263
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Od poniedziałku zaczynają się nam praktuki, tak więc cały wrzesień, w biurze będzie :) lepsze to niż siedzieć w szkole :/
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Znawca Osiągnięcia:
    Weteran10000 punktów doświadczenia
    Avatar sławo
    Dołączył
    01-03-06
    Skąd
    śląśk
    Postów
    1,901
    SOG
    5
    Otrzymał : 252 SOGi w 34 postach

    Domyślnie

    no nie wiem czy takie lepsze

    będą stare baby się wami wysługiwać :mrgreen: :mrgreen:
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar sylwka
    Dołączył
    19-03-06
    Wiek
    31
    Postów
    643
    SOG
    0
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    Hyh, no ja idę do 3klasy .. maturalnej ;/ Sobie w tym roku nie poleniuchuję ;/
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #5
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar sylwka
    Dołączył
    19-03-06
    Wiek
    31
    Postów
    643
    SOG
    0
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    tam powinno być poleniu------***ję xD tylko coś mi cenzura wyskoczyła xD
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  6. #6
    Doświadczony Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Jose
    Dołączył
    05-04-06
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    1,254
    SOG
    0
    Otrzymał : 6 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    a ja tam mam wyje*ane po calosci zreszta jak zawsze :mrgreen:

    tyle dobrego ze bede wczesniej wstawal no wiec bedzie wiecej czasu na jedzenie :D
    System SOGowy już u nas :D
    sprawdz to --->
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  7. #7
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar sylwka
    Dołączył
    19-03-06
    Wiek
    31
    Postów
    643
    SOG
    0
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jose
    a ja tam mam wyje*ane po calosci zreszta jak zawsze :mrgreen:

    tyle dobrego ze bede wczesniej wstawal no wiec bedzie wiecej czasu na jedzenie :D
    qrde, dobry jesteś, cieszyć się ze wczesnego wstawania xD To TY łakomczuch jesteś, zatłuścisz się %-) lol
    Ja teraz muszę wstawać wcześniej o jakieś 10minut, bo rano trzeba włosy i grzywkę podprostować.. W tamtym roku takiego problemu nie miałam xD I autobus mam trochę wcześniej.. ;/ NIe wiem, jak to będzie w tym roku xD
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  8. #8
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar nefretette
    Dołączył
    16-04-06
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    263
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Cytat Napisał sylwka
    qrde, dobry jesteś, cieszyć się ze wczesnego wstawania xD
    a mnie to nie robi różnicy absolutnie :P ja codziennie wstaje raz o 7 raz o 8... inaczej nie potrafie :/ już tak mam, ale to jest dobre ;) w przeciwności do innych, którzy cały boży dzień potrafią przespać w łóżku
    Tak więc ze szkoła i rannym wstawaniem nie będzie problemu :)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  9. #9
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar rocky_balboa
    Dołączył
    15-07-06
    Postów
    433
    SOG
    0
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    Nom ja tak samo do 8.30 najdłużej śpie, a mój rekord to do 10 chyba ale to byłem chory i baardzo zmęczony a na sql sie nawet ciesze bo bedziemy najstarsi w gim
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  10. #10
    Bywalec Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar sylwka
    Dołączył
    19-03-06
    Wiek
    31
    Postów
    643
    SOG
    0
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    Cytat Napisał nefretette
    Cytat Napisał sylwka
    qrde, dobry jesteś, cieszyć się ze wczesnego wstawania xD
    a mnie to nie robi różnicy absolutnie :P ja codziennie wstaje raz o 7 raz o 8... inaczej nie potrafie
    Zazdroszczę.. :( ja mam straszne problemy.. Jak nastawię sobie w komórce budzik o 6.45., to i tak potrafię zasnąć i spóźnić się na autobus xD I codziennie musiałam biec na przystanek, bo kierowca i tak przyjeżdża 5minut wcześniej ;/
    Cytat Napisał rocky_balboa
    a na sql sie nawet ciesze bo bedziemy najstarsi w gim
    hehe, a my najstarsi w liceum :mrgreen: Z czego się wcale nie cieszę.. bo mamy 50lecie 9IX i cały tydzień niby zleci nam bez nauki, ale trzeba pomagać znosić stoły, wieszać plakaty, itp. :)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •