Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: Problem z ramionami ...

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    1 rok zarejestrowany1000 punktów doświadczenia
    Avatar Spidi
    Dołączył
    29-06-08
    Postów
    1
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Problem z ramionami ...

    Witam wszystkich jestem nowy i calkowicie zielony w temacie cwiczen dlatego pisze w tym dziale.

    Otoz mam problem ze swoimi ramionami chodzi mi ogolnie o wielkosc miesni rozwine ten problem troche dalej w tym temacie ale pierw chcialbym powiedziec w czym problem. Otoz mam 172 cm wzrostu i 68 kg wagi no niby mozna powiedziec ze chuchro jak lecz wlasnie w tym problem ze moje ramiona i miesnie tych ramion nie sa proporcionalne do reszty ciala bowiem mam lekki brzuszek mozna powiedziec ze jako tako troche tluszczyku.

    No i wlasnie moje raniona sa bardzo marne w porownaniu do reszty ciala kiedys cwiczylem przez 2 miechy owe ramiona ale to znaczacych rezultatow nie dalo dodam ze cwiczylem sposobami domowymi mozna powiedziec ze zabawy ciezarkami :)

    Wrescie napisze o co mi chodzi dokladnie otoz chcialbym nabyc wiekszą mase mięsniowa wlasnie owych ramion sposobami domowymi. Moge dokonac zakupu jakis tak odżywek czy cos tam lecz jestem kompletnie zielony i obawiam sie bo slyszalem opinie ze sie po nich jeszcze bardziej zgrubne a ramiona bede mial takie same I wlasnie prosze was drodzy forumowicze o pomoc jakas porade czy cos wy bedziecie wiedziec najlepiej co zrobic z moim nietypowym problemem :) dzieki z gory za pomoc oczywiscie moge odpowiadac na wszelakie wasze pytania.

    pozdrawiam
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Zbanowany Osiągnięcia:
    WeteranTagger Second Class5000 punktów doświadczenia
    Avatar lukemaster
    Dołączył
    09-01-07
    Postów
    632
    SOG
    45
    Otrzymał : 58 SOGi w 36 postach

    Domyślnie