Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Witam!

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar adrianmenyo
    Dołączył
    24-08-06
    Postów
    11
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Witam!

    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

    Hej! jestem tu nowy wiece tak: cwiczylem pol roku potem pol przerwy teraz pol roku dalej cwicze, mam 41 w rece a po treningu 42.5 ostatnio bralem nitrobolon 2 puszki, gainera, hmb biore pol roku i chyba tyle aha glutamine jadlem 2 puszki :D waze 91 kg i powiem wam ze strasznie sie ciezko robi zdjecia samemu bo jak sie zabardzo spiolem to zdjecie bylo rozmazane :/ moze kogos niebawem znajde do zrobienia mi fotyto dam wiecej i lepsze. Cya guys!

  2. #2
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Rocky
    Dołączył
    04-08-06
    Skąd
    Oleśnica
    Postów
    49
    SOG
    0
    Otrzymał : 11 SOGi w 1 poście

    Domyślnie

    no masa spoko łapa też bariera 40cm przekroczona wiec jest spoko klatke tez cos widac cwicz bo szkoda stracic uzyskanych rezultatów. Powodzenia w zdobywaniu masy
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  3. #3
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar yanek902
    Dołączył
    26-07-06
    Skąd
    Święte Miasto
    Wiek
    30
    Postów
    106
    SOG
    15
    Otrzymał : 8 SOGi w 3 postach

    Domyślnie

    troche huja widac ale mase masz fajna i to bardzo az pozazdroscic
    Cytat Napisał Rocky
    cwicz bo szkoda stracic uzyskanych rezultatów
    :!:

  4. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar vince
    Dołączył
    26-03-06
    Postów
    76
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    dobra masa, nie wiem czy tak foto wyszło ale mam wrazeniue ze kaptury lekko odstaja, poza tym popracuj nad brzuchem..
    jakie rekordy..?

  5. #5
    Bywalec Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteran5000 punktów doświadczeniaTagger Second Class
    Avatar pey
    Dołączył
    17-03-06
    Skąd
    poradnik-zdrowia.pl
    Wiek
    36
    Postów
    687
    SOG
    4
    Otrzymał : 69 SOGi w 57 postach

    Domyślnie

    Ile Omki wziąłeś?
    Stary nie wierze w Twoje wymiary i w staż na siłowni.
    i nie pisz co wziąłeś z odżywek tylko z koksu-to nic strasznego hehe
    Pozdro
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  6. #6
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar adrianmenyo
    Dołączył
    24-08-06
    Postów
    11
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    koksu nic :DDDD ale thx za komplement :D nic ziom nic :D jak zaczynalem cwiczyc to mialem 31 w rece ale cwiczylem w domu kilka miechow potem jak mialem tak z 35 zaczolem biegac na silke,mozna sie wyj...ac bez koksu i od jakiegos czasu juz rozumiem ze to luzik dobra dieta kilka odzywek i cudowne uczucie:DDD i dodam jeszcze ze pale ziolo czesto dosc :D i nic a nic nie pije bo to szit :D

  7. #7
    Doświadczony Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar Jose
    Dołączył
    05-04-06
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    1,254
    SOG
    0
    Otrzymał : 6 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    i dodam jeszcze ze pale ziolo czesto dosc i nic a nic nie pije bo to szit
    hmmm.... skad ja to znam
    System SOGowy już u nas :D
    sprawdz to --->
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  8. #8
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar mapet
    Dołączył
    29-07-06
    Skąd
    z Kątowni
    Postów
    320
    SOG
    0
    Otrzymał : 29 SOGi w 4 postach

    Domyślnie

    Cytat Napisał adrianmenyo
    i dodam jeszcze ze pale ziolo czesto dosc :D i nic a nic nie pije bo to szit :D
    A ja myślę że to własnie palenie ziółka to shit. Też kiedyś sporo jarałem. To zabija ducha walki w człowieku. Już lepiej sobie wypić trocę winka w niedzielę do obiadu niż jarać to gówno. :cool:

  9. #9
    Moderator #Odżywki i suplementy Doświadczony Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar u.waw.pl
    Dołączył
    28-08-06
    Skąd
    Centrum
    Postów
    1,101
    SOG
    3
    Otrzymał : 35 SOGi w 32 postach

    Domyślnie

    Zalałeś się tłuszczem. Gdyby go odjąć sporo mnijeszy byś był. Pokaż nogi i plecy. Chyba źle się odzywiasz.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] jest sportem dla wybranych.
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] w wysokiej rozdzielczości
    u.waw.pl - tylko tu Rafał Borysiuk, Paweł Giłka i Akop Szostak w jednym miejscu.

  10. #10
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar adrianmenyo
    Dołączył
    24-08-06
    Postów
    11
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    tluszczem? heh no dobra dzieki niewiedzialem ze jestem gruby :D mam 84 w pasie, moze tak to wyglada bo nie cwicze brzucha, i kolega mial racje kaptury tez zaniedbalem, ale wezme sie za siebie, w udzie mam 61 w przysiadzie 100kgx 8 klatka 95kgx6 barki (hantelkami) 30kg x 6 (30kg jedna) i plecy :D plecy mam jak uwazam najlepsze: wioslowanie sztanga w opadzie tulowia 110kg x 10 :D sry czym sie zle odzywam? :D pozatym wole palic niz pic :S serio!!! wes sobie wypij po kazdym treningu 3-4lampki wina :D alco zrzera czlowieka marysia nie, nie spali ci miesni albo nie doda brzuszka jak piwo, ale rosnie jak trzeba, pokaze lepsze fotki z silki tylko aparat wezme na trening,
    PS - koledzy ja uwazam ze na rzezbe to czas mam jeszcze, czytalem duzo literatury i stwerdzam ze dozezbiac sie mozna jak sie juz osiagnie pewna mase, ja ciagle jade na mase, bo puki co jestem maly :p powycinam miesnie tylko nie jest jesZcze na to czas!
    Moj trening to pon. sro. piatek , czyli klatka+bic, plecy+tric, barki+nogi,
    kazda partia to: 4cwiczenia po 3-4serie jade zasada weidera body boulding, zwiekszajac obciazenie: 12powt 8powt 6powt jak robie 4 serie danego cwiczenia 12,8,8,6 :d JAK SIE BEDE DOZEZBIAL TO BEDZIE PEWNIE 22, 18,16,12 :P

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •