Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Jak cwiczyc? co robie nie tak?

  1. #1
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar mike7775
    Dołączył
    03-06-06
    Wiek
    36
    Postów
    29
    SOG
    1
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie Jak cwiczyc? co robie nie tak?

    Witam, tak w roli wstepu, cwicze juz w sumie ze 2 lat ale z duzymi przerwami, tak regularnie to od pol roku gdzies, od miesiaca jade na Xpand+ Shock Therapy, w sumie jestem z tego zadowolony, ale mam do Was pytanie o trening, a mianowicie, moj trening wyglada nastepujaco: ( wiem ze napewno duzo mu brakuje do idealu )

    do 50 powtorzen sztanga lezaca ( ok 45kg)
    36 powtorzen sztangielka na biceps (12kg)
    40 powtorzen prostowanie reki za glowa na triceps (12kg)
    i jeszcze cwiczenia na przedramie tez 12kg ok 25

    robie to wszytko po koleii po czym krotki odpoczynek i znowu jade
    to samo w sumie tak 3 razy.

    ostatnio do sztangi na lezaca dodalem w waskim uchwycie ok 20 powtorzen.


    Jak widac skupilem sie tylko na klacie i ramionach, bo zawsze zalezalo mi tylko na tym, nie cwicze brzucha, nog itp.. no ale brzuch niedlugo mam zamiar zaczac cwiczyc.

    Treningi wykonuje na domowym sprzecie wiec nie bardzo mam jak inne obciazenia dobrac.

    trenuje 3-4 razy w tygodniu, czy to za duzo czy za malo, i co jest w moim treningu nie tak, i dlaczego ( to dla mnie najwazniejsze)
    Jak czesto mozna trenowac jedna grupe miesni w tygodniu, jakie odstepy maja byc?
    Czy moge np dwa dni z rzedu trenowac a potem dwa odstepu czy lepiej co dwa dni?

    Moj cel to duze lapy i klata. ( w przyszlosci bedzie tez ladny brzuch)

    Z gory dziekuje ze odpowiedzi na moje pytanie
    Dodam jeszcze ze mam:
    188cm wzrostu i 87kg wagi.
    biceps: 37cm
    klata: 105cm
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. #2
    Bywalec Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteran5000 punktów doświadczeniaTagger Second Class
    Avatar pey
    Dołączył
    17-03-06
    Skąd
    poradnik-zdrowia.pl
    Wiek
    37
    Postów
    687
    SOG
    4
    Otrzymał : 69 SOGi w 57 postach

    Domyślnie

    proponuje przejrzeć dział "trening".Napewno znajdziesz dobry plan treningowy
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  3. #3
    Znawca Osiągnięcia:
    Weteran10000 punktów doświadczenia
    Avatar sławo
    Dołączył
    01-03-06
    Skąd
    śląśk
    Postów
    1,901
    SOG
    5
    Otrzymał : 252 SOGi w 34 postach

    Domyślnie

    no plan masz straszny
    proponuje zacząć ćwiczyć wszystkie partie mięśniowe żeby to wyglądało po ludzku

    z regóły ćwiczy się jedna partię mięśniowa raz na tydzień ale gdy ćwiczy się coś z priorytetem to można dwa

    pamiętaj że mięsień rośnie podczas odpoczynku a nie podczas treningu dlatego bardzo potrzebny jest czas na odpowiednia regenerację

    dlatego też tak jak kolega wyżej napisał poczytaj dział trening napewno znajdziesz dużo potrzebnych rzeczy
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar zaqzaq
    Dołączył
    10-08-06
    Postów
    39
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    spróbuj ćwiczyć 3 razy w tygodniu w ten sposób:

    wyciskanie 2 serie maxymalna ilość powtórzeń
    podciąganie 2 serie na maxa
    wiosłowanie 1 seria na maxa
    wyciskanie na barki na stojąco 2 serie na maxa
    unoszenie hantli bokiem w góre 1 seria na maxa, jak robisz więcej niż 25 to sztanga do brody

    jeśli możesz regulować obciążenie na sztange to biceps rób sztangą 2 serie jakimś odpowiednim cięzarem tez na maxa
    młotek 1 seria na maxa

    jak nie możesz regulować ciezaru na sztandze to zrób 2 serie hantlami z suplinacją nagdarstka na maxa :)

    wyciskanie w wąskim 1 seria na maxa
    i hantelkiem pomachaj za głową 1 serie na maxa, albo krazkiem od sztangi oburącz


    nie pisałeś o niczym do podciągania, ale na pewno masz coś w domu, albo blisko domu na cyzm możesz się podciągać :) z tego sprzętu co masz to raczej niczego lepszego nie wymyślisz
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #5
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar mike7775
    Dołączył
    03-06-06
    Wiek
    36
    Postów
    29
    SOG
    1
    Otrzymał : 1 SOGa w 1 poście

    Domyślnie

    Dzieki za pomoc, troche mi to rozjasnilo sytuacje.

    Czyli rozumiem ze najlepiej robic 1-2 serie na maxa powtorzen, no ja zawsze staralem sie
    robic tak mniej wiecej maxa powtorzen ale zawsze ustalalem sobie jakas ilosc bo jak tak
    poprostu chcialem na maxa to jakos mniej robilem:)

    Jesli mam niektorych cwiczen wykonywac po 2 serie, to robic tak ze na przemian wszytkie serie, czy np: dwie serie na sztandze, potem dwie serie podciaganie... i juz do tego nie wracac na treningu, tylko robic reszte serii innych cwiczen? czy tak lepiej czy lepiej jest robic po jednej seri ze wszystkiego a potem powtorka?

    Sztange moge regulowac, zeby na biceps jechac, ale mam niestety taka prosta sztange.

    Czy wiciskanie na barki na stojaco to te kaptury i to takie poprostu lekkie unoszenie sztangi
    o powiedzmy kilka-kilkanascie centymetrow samymi barkami?

    co to jest mlotek?

    Do podciagania nic nie mam, ale cos sie skombinuje;)

    No wiec 3x w tygodniu jedna partie mam cwiczyc tak? Troche nie rozumiem dlaczego niektorzy pisza w poprzednich postach ze np: klate nalezy cwiczyc tylko raz w tygodniu gora dwa razy, podobnie z innymi partiami, inni proponuje co 1-2 dni, no jak to jest wkoncu?

    PS: a i jeszze takie pytanie, patrzylem na plany treningowe i tam bylo np ze jednego dnia biceps, innego triceps itp. jeszcze gdzies slyszalem ze trening powinien trwac 1-1,5 godziny... no moje pytanie jak moze cwiczyc sam biceps przez poltorej godziny??? Ja bym chyba nie dal rady a Wy dajecie?

    Pozdrawiam
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  6. #6
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar mapet
    Dołączył
    29-07-06
    Skąd
    z Kątowni
    Postów
    320
    SOG
    0
    Otrzymał : 29 SOGi w 4 postach

    Domyślnie

    Odpowiem tylko na kilka pytań.
    1) Nikt niećwiczy biecpsu przez 1,5 godziny.
    2) Jedną partie mięsni ćwiczymy raz na tydzień.
    3) Młotek to chodziło mu o tzw chwyt młotkowy jakim sie chwyta sztangielkę robiąc biceps.
    Co do reszty pytań to chyba nie rozumiem o co Ci chodzi.
    Sorrki.
    I pozdro.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  7. #7
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar zaqzaq
    Dołączył
    10-08-06
    Postów
    39
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    pokoleji robisz wszystko, jak masz 2 serie to 1 seria, 2 minuty przerwy i następna

    jak masz możliwość regulowania ciężaru to dobieraj tak na ok. 10-15 powtórzeń

    ja biceps ćwicze na prostej sztandze, a mam tez łamaną:)

    młotek to uginanie przedromion z hantelkami, ale chwyt o 90 stopni różni się od tego jak trzymasz sztange :)

    co do tego, że ktoś pisze, że klate raz w tygodniu itp to tak jest, ale gdy ćwiczysz tylko klatke na danym treningu i wtedy robisz na nią 12 serii, a tu masz w sumie 3.

    bicepsa samego nie ma chyba w żadnym planie treningowym, jak jest bez dużych partii to zwykle z tricepsem razem, wtedy robisz 3 ćwiczenia na biceps po 3,4 serie i tak samo na triceps, ja robiłem wtedy superserie sobie.

    [ Dodano: 2006-08-21, 16:53 ]
    Cytat Napisał mapet
    2) Jedną partie mięsni ćwiczymy raz na tydzień.
    tak jest w splicie, ale on ma zbyt mało sprzętu więc nie da rady zrobić dobrego splita
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •