Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Trening mięśni brzucha Moniki Brant

  1. #1
    Administrator Osiągnięcia:
    Trzech znajomychWeteranTagger First Class50000 punktów doświadczenia
    Nagrody:
    Nagroda za posty
    Avatar marcinczwa
    Dołączył
    15-02-06
    Postów
    2,283
    SOG
    185
    Otrzymał : 203 SOGi w 101 postach

    Domyślnie Trening mięśni brzucha Moniki Brant

    Po krótkim, lekkim rozciąganiu, rozpoczynam od unoszenia nóg ze zwisu, podciągając je najwyżej jak tylko jest to dla mnie wygodne i na ile pozwala mi moja ogólna gibkość. Wykonuję w każdej serii tyle powtórzeń, ile tylko potrafię, robiąc między seriami 30 sekundowe odpoczynki. Każde powtórzenie robię powoli, aby wyeliminować niepotrzebne kołysanie nogami lub całym tułowiem oraz żeby przy unoszeniu nóg cały czas napinać mięśnie brzucha i oporować nimi ruch opuszczania nóg. Następnie wykonuję podciąganie kolan w zwisie, unosząc je powyżej poziomu, w którym uda są równoległe do podłogi, stale kontrolując ruch i utrzymując napięte dolne partie mięśni brzucha. Czasami między stopami trzymam lekką sztangielkę, żeby w ten sposób zwiększyć opór stawianym mięśniom. W końcówce serii, kiedy muszę zrobić jeszcze parę dodatkowych powtórzeń, wypuszczam sztangielkę. Innym razem wykonuje to ćwiczenie mając tak wygięty grzbiet, że moje nogi są zupełnie z tyłu. Następnie unoszę ugięte kolana aż prawie dotkną one mojej klatki".
    Zabiegiem dla ostatecznego "wypolerowania" mięśni skośnych brzucha jest unoszenie w zwisie ugiętych kolan na boki. "Spokojnym ruchem skręcam dolne partie mojego ciała tak, że boki zgiętych w kolanach nóg znajdują się naprzeciw lustra stojącego przede mną. Jednocześnie unoszę przy tym do góry biodra. Najpierw wykonuję tyle powtórzeń na jednej stronie tułowia, ile tylko potrafię, a następnie na drugiej".

    Wskazówki Moniki:
    Jeśli brzuch jest zaniedbaną grupą mięśniową:"Polecam zwrócić się o pomoc do trenera. Jeśli takiego nie masz, spróbuj ćwiczyć brzuch z kolegą lub innym partnerem treningowym, który zmusi Cię do robienia tego w sposób konsekwentny. Jeśli wiesz, że będziesz z tym zwlekać, ćwicz brzuch na samym początku treningu".

    Najważniejszą rzeczą jest pamiętać, kiedy trenować brzuch:"Rób to na początku treningu. Trenuj ciężko i każdego dnia. Nie zaniedbuj diety i treningu wydolnościowego. Nawet jeśli masz mocny brzuch, a źle się odrzywiasz, to nikt go nie zobaczy, bo będzie ukryty pod warstwą tłuszczu".

    Najlepsza technika, którą sprawdziła się u mnie w treningu brzucha to:"Nie wiem, czy jest to uważane za zaawansowaną technike, ale ja ćwicząc brzuch, stosuję bardzo długie serie, po 50 i więcej powtórzeń, aby rozpalić mięśnie. Lubię również asystowanie partnera podczas unoszenia nóg w leżeniu. Kiedy unoszę wyprostowane nogi, mój partner silnym ruchem pcha je do dołu. Ja z kolei unoszę je z powrotem do góry. Po tym ćwiczeniu wykonuję spięcia, następnie spięcia odwrotne i podciąganie kolan w siedzeniu na ławce. Jestem znana z tego, że robię wszystkie rodzaje kombinacji
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  2. Użytkownik marcinczwa otrzymał za ten post SOGi od użytownika(-ów):

    HuGsoN (28-04-08)

  3. #2
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran5000 punktów doświadczenia
    Avatar LoLiTa
    Dołączył
    12-03-06
    Postów
    268
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    fajny art z pewnością się przyda;)
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  4. #3
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar bujaka777
    Dołączył
    13-03-06
    Postów
    18
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    no brzuszek to najwazniejszy miesien
    ja robie to codziennie ale ja robie juz inne cwiczenia(w pozycji swieczki wykonywanej na laweczce chwytamy sie rekoma za głową ławeczki jedyne punkty podparcia to kark i dłonie którymi sie trzymamy ławki nastepnie mając wyprostowane plecy i nogi kładziemy sie powoli na plecy,ALE NIE DO KONCA jak juz prawie lezymy to nalezy sie podniesc!)takie swiczenie pokazał mi mój mistrz gdy widział,ze nie mecze sie przy zwykłych brzuszkach.

    POLECAM CI TO ADMIN :wink:
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  5. #4
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar banjos
    Dołączył
    17-03-06
    Postów
    16
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    Ja robie co drugi dzien tak zeby bylo bo i tak nie jetem gruby
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  6. #5
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar bujaka777
    Dołączył
    13-03-06
    Postów
    18
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    ja nawet chos bym chciał to nie moge nie robic brzucha
    na treningach breaka tylko brzuch :mrgreen: bez niego nic nie da rady zrobic
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  7. #6
    Zbanowany Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar fishe
    Dołączył
    12-03-06
    Postów
    831
    SOG
    0
    Otrzymał : 18 SOGi w 7 postach

    Domyślnie

    No to dla ciebie wazne bo bez brzuch malo bys zdzialal ;/ i jestes do tego chudy pewnie
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  8. #7
    Sezonowiec Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar bujaka777
    Dołączył
    13-03-06
    Postów
    18
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    troche smiesznie wyglądam bo mam sylwetke gimnastyka.wiesz w barach szeroki ale nuzki cieniutkie(pracuje nad tym na siłowni teraz) :cool:
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

  9. #8
    Ekspert Osiągnięcia:
    Trzech znajomych1 rok zarejestrowany10000 punktów doświadczenia
    Avatar Jolly
    Dołączył
    06-03-09
    Postów
    2,899
    SOG
    86
    Otrzymał : 642 SOGi w 355 postach

    Domyślnie

    Podbijam z dna.
    Odpowiedź z Cytatem Odpowiedź z Cytatem Podziel się na Facebook

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •