Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 57

Temat: Oto ja co powiecie??

  1. #1
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Mattt
    Dołączył
    21-06-06
    Postów
    179
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie Oto ja co powiecie??

    więc ja też wrzuce pare fotek do oceny hehe :mrgreen:
    Karnet na silownie 150zl
    Dobry Staff 1500zl
    Spojrzenie mamy po cyklu bezcenne!!

  2. #2
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar LUKI
    Dołączył
    19-04-06
    Postów
    373
    SOG
    1
    Otrzymał : 6 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    Jest ok, klatka nie proporcjonalna do ramion i barkow(za duza), ile wazysz?

    Zdobedziesz kilka kg masy i bedzie dobrze

  3. #3
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Mattt
    Dołączył
    21-06-06
    Postów
    179
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    waże 70 kg przy wzroście 182 cm i wiem że to nie za dużo. Słusznie zauważyłeś moje dysproporcje musze teraz w czasie zimy poprawic to wszystko mam plan na mase zobaczymy jak podziała :mrgreen: zawsze miałem kłopoty z nabraniem masy w obrębie ramion, ale sie juz przyzwyczaiłem. Przynajmniej plus tego taki że znowu z zdobywaniem rzeźby nie mam kłopotu hehe wiesz trzeba się czyms cieszyć w życiu jak nie masą to rzeźbą :mrgreen:
    Karnet na silownie 150zl
    Dobry Staff 1500zl
    Spojrzenie mamy po cyklu bezcenne!!

  4. #4
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar LUKI
    Dołączył
    19-04-06
    Postów
    373
    SOG
    1
    Otrzymał : 6 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    Nie martw sie, jeszcze mlody jestes i masz szybki metabolizm, ale troche pozniej bewdzie lepiej, tez mialem ten problem. Jestes ekto wiec musisz zwiekszac kcal do tego momentu az idzie waga i nie patrzec na zadne wzory :wink:

  5. #5
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Mattt
    Dołączył
    21-06-06
    Postów
    179
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    spoko wielkie dzięki za rade postaram się połaczyc to z planem na mase :mrgreen: ciekawe jakie bade miał efekty po zimie hehe jak to wrzuce fotki dla porównania.
    Karnet na silownie 150zl
    Dobry Staff 1500zl
    Spojrzenie mamy po cyklu bezcenne!!

  6. #6
    rafalkomando
    Gość Avatar rafalkomando

    Domyślnie

    stary jak dla mnie masz zezbe kosmiczną zajebiscie choc biceps i klatka mała ale ramiona łał :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

  7. #7
    Początkujący Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar Mattt
    Dołączył
    21-06-06
    Postów
    179
    SOG
    0
    Otrzymał : 0 SOGi w 0 postach

    Domyślnie

    no wiesz jak już mówiłem wyżej na rzeźbe nie moge narzekac ale musze mase bić od tego jest okres zimowy hehe :mrgreen: a dodam że fotki robiłem dzisiaj ze wzgledu na konkurs :mrgreen:
    Karnet na silownie 150zl
    Dobry Staff 1500zl
    Spojrzenie mamy po cyklu bezcenne!!

  8. #8
    rafalkomando
    Gość Avatar rafalkomando

    Domyślnie

    jaki konkurs??? na czym jedziesz?? lub jechałes??

  9. #9
    Xplayer01
    Gość Avatar Xplayer01

    Domyślnie

    Jakosc fotek słaba... ale i tak mozna stwierdzic ze jest chudo, ale to juz sam wiesz... rzeźba jest za to całkiem całkiem... powodzenia w zime :)

  10. #10
    Amator Osiągnięcia:
    Weteran1000 punktów doświadczenia
    Avatar LUKI
    Dołączył
    19-04-06
    Postów
    373
    SOG
    1
    Otrzymał : 6 SOGi w 5 postach

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafalkomando
    jaki konkurs??? na czym jedziesz?? lub jechałes??


    A na czym Twoim zdaniem jechal?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •