Trening bardzo ciężki, polega na wyłącznych robieniu interwałach łacząc poszczególne partie mięśniowe. Rozpisze tutaj plan:

P: . Chest & Back, Ab Ripper X (klata,plecy,brzuch)
W: . Plyometrics (skoki, biegi)
S:. Shoulder & Arms, AB Ripper X (ramiona,ręce,brzuch)
Cz:. Yoga X (yoga,odpoczynek)
P:. Legs and Back, AB Ripper X (nogi,plecy,brzuch)
S:. Kenpo X (nie wiem co to jest xD )
N:. Rest or X‐Stretch (rozciąganie)

Trening polega na intesywnym treningu, 50-60 min, przerwa robimy 30 sek w trakcie serii lub zmieniamy partie ćwiczeń, rozpisaną a treningu. Wiele na ten temat rozpisywac się niechce, bo dokładnie się z nim nie zapoznałem.

http://p90xpl.blogspot.com/p/program...y-classic.html

Podałem tutaj strone gdzie jest to bardziej rozpisane i podane szczególne formy treningów, calssic +,lean +,x doubles +
Jeśli jest ktoś bardziej tym zainteresowany to niech się zagłebi w tę stronę.
Ogólnie Forma trening jest oparta na naszym własnym ciele, nasze ciało jest naszym cięzarem. Ze strony można pobrać film który wazy ok. 7-8GB i są podane wszystkie rodzaje treningów na daną partię ciała, co jest bardzo przydatne w treningu domatora, co nie oznacza że na siłowni nie można go zastosować.
Niezbędne też w tym treningu jest dbanie o szczegóły, czyli kalendarz ;) Zapisywanie ile serii, ile powtórzeń oraz rozmiarów naszych parti ciała po treningu, co pozwala nam na odniesienie się co robimy dobrze a co nalezy poprawić, kalendarz i wszystkie potrzebne można pobrać ze strony.

Tutaj zamieszczam film dla niedowiarków że to kolejne jakieś bzdury ;)
http://www.youtube.com/watch?v=OxKO2JuHcCY