Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : własnie rozpoczyna sie moja 'przygoda' z ćwiczeniami...w związku z tym POMOCY!!!!

b3karol
24-03-08, 20:47
Witam, w tych sprawach jestem laikiem. Nie mam zielonego pojęcia jak szybko ładnie wyrzeźbić ciało, jaką diete stosować, co brać...
waga:64 kg( niedowaga, szczupły)
wzrost:183 cm
Na drugi miesiąc kupuje atlas wielofunkcyjny , coś w tym stylu http://www.allegro.pl/item332658736_atlas_olpran_nowy_bh_sa_005_super_pr omocja_700_zl.html

nie wiem jak ćwiczyć, co ćwiczyć, jakie brać odzywki, ile tego brać, jaką stosować diete, czy rzucić palenie...
BARDZO PROSZĘ O POMOC!
Karol.
P.S : chodzi mi tylko o ładną rzeźbe ciała.Pozdrawiam.

Symu
24-03-08, 20:55
Rzezbe?? jestes okrutnie chudy maxymalna masa bo rzezbic nie masz czego. Odzywki odpusc, dieta masowa i zapisz sie raczej na silownie bo na atlasie duzo nie osiagniesz. Poczytaj podstawy:

http://e-kulturystyka.info/showthread.php?t=8273

Ci3li
24-03-08, 21:10
Napewno przestań palić.

b3karol
24-03-08, 22:41
Dzieki wielkie wszedłem na podany link...obliczam zapotrzebowanie kalorii przez ten "magiczny kalkulator" i mam pytanie...Czy tam mam podać wagę jaką powinienem miec czy taką jaką mam...(?) P.S widzę, ze dużo pracy przede mną . Dzieki.

Rickey
24-03-08, 22:44
Ja bym ci radził te 800 zł zainwestować w co innego. Kup sobie normalną laweczkę, sztangę ciężary itd. Możliwe, że wyjdzie taka sama cena, ale będzie ci się lepiej ćwiczyło i będziesz miał więcej ciężaru.
Pozdro!!

wsp18
25-03-08, 00:03
b3 Karol napisal....Czy tam mam podać wagę jaką powinienem miec czy taką jaką mam...(?) nie rozkminiam oco chodzi:/ raczej podaje sie taka wage jaka sie ma a nie taka jaka bys chcial miec to chyba proste

b3karol
25-03-08, 00:56