Zobacz pełn± wersję : szkola - wyksztalcenie
siemka :D mam pytanie do tych co juz szkole skonczyli :P .... co sie liczy ? oceny czy wyksztalcenie (skonczona szkola podstawowa, gimnazjum i srednia) przy szukaniu roboty ? bo nie wiem czy mocno sie przejmowac tym ze jestem trojkowym uczniem a nie raczej czworkowym xD
Wszystko zalezy od twoich ambicji i celow jakie sobie postawisz. Niby nikt nie sprawdza ocen na swiadectwie. Czasami sa konkursy, srednie sa brane, ale to zalezy od branzy. Na rozmowie kwalifikacyjnej, i tak wszystko wyjdzie.
no to ja chce pojechac za granice w przyszlosci albo zaciagnac sie do jakiejs dobrze platnej roboty fizycznej xD do tego to mi chyba nie trzeba ocen ... w sumie pytam z ciekawosci ... rownie dobrze moge sam cos wykombinowac i zrobic z siebie szefa ... no nie wiem jakas plantacja truskawek tytoniu ... tez sie dobrze zarabia :D no coz jak narazie szkola nie jest dla mnie najwazniejsza
paweleeekkk
11-03-08, 20:57
Każdy by chciał "szefować", "prezesować" itp. :D
A tak naprawde szefem jest ten co GÓWNO robi. I taka prawda. :)
szefem latwo zostac ... ale zalezy gdzie xD moj ojciec jest rolnikiem i zarobil dosc sporo na truskawkach ... na te wakacje zarobil 5000 zl przez 2 tygodnie :D no i byl szefem czyli sie opierdzielal zeby brzydko nie mowic :D no ale w tym przypadku szef duzo nie zarabia zwlaszcza ze sezon na truskawki jest tylko raz do roku xD
liczy sie matura tylko tyle jak chcesz isc na studia wiec mozesz w szkole leciec na samych 2 ale wtedy bedzie ci trudniej przejsc dobrze mature zdaj dobrze mature a za studiami nie bedziesz mial problemow i przedluzysz mlodosc :D
Jesli chodzi o wypowiedĽ z punktu widzenia szkolnego kujona to powiem Ci szczerze,ze studia teraz g***o daj±.
ja to chyba jak skoncze szkole to jak najpredzej bede lecial za granice nie wiem np do szwecji na budowe :D moj brat poszedl na studia tylko dlatego bo chcial uniknac wojska xD a mnie wojsko chyba nie czeka wiec moge odrazu brac sie do roboty ^^