PDA

Zobacz pełną wersję : Ocena Rozpiski 16 Lat



poczatkujacy123
06-03-08, 19:43
Witam,

Jestem początkujący.

Chciałbym się poradzić czy robię prawidłowe ćwiczenia, oraz czy mam dobry plan.

wiek: 16 lat
waga: 82 kg (trochę tłuszczu jest :P )
wycisk na klatkę: 60 kg
staż: 2 miesiące nieregularnie uczęszczam na siłownię, teraz będzie regularnie
bic: 35-36 cm

Będę ćwiczył 3 razy w tygodniu, oraz w szkole jeden dzień.

ŚRODA:

Biceps:

- uginanie ramion ze sztangą, 5 serii po 8 powtórzeń (gryf łamany, robię to ciężarem 25 do 28 kg),
- uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie w podporze o kolano 5 serii po 8 powtórzeń (sztangielka 12 do 15 kg),
- wymachy ramion z sztangielkami 5 serii po 20-25 powtórzeń (sztangielki po 7 kg)

I tu mam pytanie, czy tego ćwiczenia "wymachy ramion ze sztangielkami" nie zmienić na np. uginanie ramion ze
sztangą nachwytem lub jakieś inne?? Czy te trzy ćwiczenia to nie za mało?

Plecy:

Dopiero zacząłem od niedawna, tzn. dopiero raz je robiłem.

- podciąganie końca sztangi w opadzie, 5 serii po 8-10 powtórzeń,
- martwy ciąg, 5 serii po 8 powtórzeń,
- podciąganie sztangielki w opadzie tułowia, 5 serii po 8 powtórzeń,
- skłony ze sztangą trzymaną na karku „DZIEŃ DOBRY” (dopiero mam zamiar dołożyć to ćwiczenie gdy nabiorę
większej wprawy)

PIĄTEK:

Barki:

- wyciskanie sztangi z zza głowy stojąc, 5 serii po 8 razy (28 kg),
- unoszenie sztangielek bokiem w górę stojąc oburącz, 5 serii po 8 razy (sztangielki po 7 kg),
- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia, 5 serii po 8 razy (28 kg),

Wystarczą te 3 ćwiczenia??

Przedramię:

- UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE, 3-5 serii po max powtórzeń, (12-15 kg),
- uginanie nadgarstków z sztangą podchwytem w siadzie, 3-5 serii po max powtórzeń (12 kg),

NIEDZIELA:

Klatka piersiowa:

- podnoszenie sztangi na ławce poziomej, 3 serie po 6 powtórzen (48 kg), później 2 serie po 12 powtórzeń (38 kg)
- podnoszenie sztangi na ławce skośnej do góry, 3 serie po 6 powtórzeń (38 kg),