PDA

Zobacz pełną wersję : biceps - problem



Daro17
29-02-08, 20:02
Witam !
Nie jestem w sumie bardzo początkującym w kulturystyce, bo trenuję już rok, ale raczej jestem zielony :)
Niepokoi mnie ostatnio mój biceps nikt z kolegów na siłowni nie wie co i jak każdy ma coś innego do powiedzenia więc postanowiłem zapytać na forum kogoś mądrego.
Chodzi o to, że kiedy trenowałem to biceps bardzo mocno się pompował i po treningu miałem ok. 40 cm obwód. Od jakiś dwóch tygodni biceps przestał się tak pompować, siła jest ale wygląda jak flak :|
Nie wiem czy nie ma to związku z przetrenowaniem lub spaleniem mięśni, gdyż wpadłem na pomysł żeby zacząć trenować nie 3 tylko 4 razy w tygodniu i żeby ten jeden dodatkowy dzień był dniem uzupełniającym, gdzie trenuję drugi raz w tygodniu biceps, klatkę, przedramię i czasem także brzuch (z tym że brzuch to już 4 raz w tygodniu) .
W każdym razie teraz mój biceps "spadł" na jakieś 38cm co mam robić ??
Dodam że odstawiłem odżywki, ponieważ jestem ostatnio w kiepskiej sytuacji finansowej :/ ale kiedyś wcale nie brałem i też było dobrze bo wszystko się "pompowało".
Gdyby było coś potrzebne to mam 17 lat 177cm wzrostu ważę 70 kg
proszę o pomoc
acha, i jeśli mam nie trenować bicepsa 2 razy w tygodniu to jakie mam robić ćwiczenia ponieważ jeden dzień ćwiczeń na biceps ostatnio mi nie wystarcza nic nie czuję.
Ostatnie 2 miesiące ćwiczyłem:
młotkowe taką specjalną sztangą 4 / 12 10 8 8
młotkowe sztangielkami 4 serie / 12 10 8 8
zwykłe sztangielkami 4 serie /12 10 8 8
modlitewnik sztangą wygiętą / 12 10 8 8

Karolsw
16-04-08, 17:10
Siema. Myślę , że coś tu musi być z tym spalaniem mięśni. ćwiczysz dwa razy w tygodniu biceps - źle robisz. Rób jeden raz w tygodniu ale za to porządnie. Tyle co mogę Ci poradzić więcej musisz sie zapytać kogoś bardziej doświadczonego jeżeli chodzi o spalanie mięśni

Punisher
16-04-08, 19:20
Jak ci tak puchł ten biceps to brałeś jakąś kreatynę lub inne suple?

Nuru89
17-04-08, 18:25