PDA

Zobacz pełną wersję : !!!Dieta POMOCY!!!!



gremlin777
26-02-08, 17:46
Witam mam 18 lat waze 115 kg (zdaje sobie sprawe ze dużo ) ale chce cos z tym zrobic wiem ze nie będzie latwo !! oczywiście spalacze wchodza w gre tylko jakie jeśli nie spalacze to co mogę wziasc ??? chodze na siłownie od 3 miesiecy ale jestem kompletnie zielony w te klocki !! Dlatego proszę o pomoc chce schudnąć i wyrzezbic to cialo !!! z góry dziekuje za pomoc !!! Jestem gotowy na wszystkie propozycje co do diety probowalem sam ukladac ale jestem kompletnie zielony prosze o POMOC !!!!

Rynju
26-02-08, 17:47
powtorze sie kolejny raz:
Kilka zasad, do ktorych nalezy sie stosowac:
Stosunek ilosci bialek na kg masy ciala powinien wynosic maksymalnie 4g (w maksymalnej fazie diety)
bialka pozyskujemy z:
-twarogu chudego (polecany na noc)
-ryb (makrela, filet z mintaja, morszczuka, tuńczyk)
-jaja (razem z miesem tworza podstawe diety)
-mieso (wolowina, piers z kurczaka - bez skory)
->zasada: najlepszym zrodlem sa bialka zwierzece, nie zapominamy tez o suplementacji<-

Stosunek weglowodanych powinien oscylowac minimalnie w okolicy
2,5g/kg masy ciala (w maksymalnej fazie diety)
weglowodany pozyskujemy z:
-ryzu (zawsze brazowy, jedynie w posilku po treningowym powinien byc bialy)
-otrebow rolnych (owies, gryka itp.)
-makaronow
-pieczywa pelnoziarnistego
->zasada: spozywamy weglowodany zlozone, im blizej wieczora tym mniej. Unikajac cukrow prostych (slodycze itp.), co najwyzej banan poo treningu<-

Co do tluszczy to warto uzupelniac swoja diete w kwasy omega 3, oliwe z oliwek, olej z pestek winogron

Pijemy rowniez minimum 2-2,5l wody dziennie (nie gazowanej, ani nie smakowej)

Warto pamietac, by nie przetrenowac i organizmu i wykonywac cwiczenia aerobowe (trwajace minimalnie 40min), po ktorych nalezy spozyc cos wartosciowego.

Podam plan by kazdy ulozyl sobie wlasna diete polegajac na wczesniejszych wskazowkach: