Barbossa90
22-02-08, 21:22
Siemka all Jestem Michal mam lat 18 waga 85kg i wzrost 182 i niestety mam problem z tkanka tluszczowa (głównie brzuch tzw oponki )!!! Jestem zielony w te klocki trenuje siatkówke raz w tygodniu a tak pozatym nie trenuje nic i mam wiekla prosbe czy móglby ktos podac mi jakas diete na redukje tkanki tluszczowej i jakies cwiczonka w domq zgadam sie na wszystko z góry dziekuje :)
warmach1ne
22-02-08, 23:14
Hmmm... uwazam ze powinienes udac sie do działu gdzie jest opisana A6W.... uwazam ze najlepsze cwiczenia ... co do diety .. ja sie nie znam ... ale tak ogolnie to uwazam .. ze poprostu nie jest tlustych rzeczy i tyle ... ? odpowiedz :D a najlepiej jeszcze jakbys do cwiczen na brzuch dodal bieganie ... to gwarantuje ci ze 2-3 tygodnie biegal bys 2-3 w tyg... i spalasz tluszczyk.... w mgnieniu oka... najgorszy problem ... to sie zmusic do tego.. ale nie poddawaj sie .. efekty beda piorunujace :)
powtorze sie kolejny raz:
Kilka zasad, do ktorych nalezy sie stosowac:
Stosunek ilosci bialek na kg masy ciala powinien wynosic maksymalnie 4g (w maksymalnej fazie diety)
bialka pozyskujemy z:
-twarogu chudego (polecany na noc)
-ryb (makrela, filet z mintaja, morszczuka, tuńczyk)
-jaja (razem z miesem tworza podstawe diety)
-mieso (wolowina, piers z kurczaka - bez skory)
->zasada: najlepszym zrodlem sa bialka zwierzece, nie zapominamy tez o suplementacji<-
Stosunek weglowodanych powinien oscylowac minimalnie w okolicy
2,5g/kg masy ciala (w maksymalnej fazie diety)
weglowodany pozyskujemy z:
-ryzu (zawsze brazowy, jedynie w posilku po treningowym powinien byc bialy)
-otrebow rolnych (owies, gryka itp.)
-makaronow
-pieczywa pelnoziarnistego
->zasada: spozywamy weglowodany zlozone, im blizej wieczora tym mniej. Unikajac cukrow prostych (slodycze itp.), co najwyzej banan poo treningu<-
Co do tluszczy to warto uzupelniac swoja diete w kwasy omega 3, oliwe z oliwek, olej z pestek winogron