PDA

Zobacz pełną wersję : Chcę być zbudowany dobrze



wincent_t
22-02-08, 15:42
Witam wszystkich. Jestem początkującym tutaj na tym forum. Ale na pewno zostanę na dłużej.


Mam takie pytanko do wszystkich. Może ktoś mi pomoże.

Mam 15 lat. No w maju będę miał 16. Jestem astmatykiem, alergikiem. Prócz tego mam skrzywienie kręgosłupa tylko 3 stopnie. Mój wiek kostny jest 12 lub 13 latka. Jestem chudy jak patyk. Czasami ciężko jest mi wybrać ubrania bo naprawdę bardzo jestem chudy. Jeść jem bardzo dużo w domu. I jakoś np. nie mam dużego brzucha czy też wysokiej wagi. Moja waga wynosi 54kg. Wiem że to dziwne, ale widzicie taki zostałem stworzony.

Chciałbym to bardzo zmienić i być przypakowanym trochę. Nie muszę być taki jak pudzian czu bóg wie kto. Chciałbym mieć trochę tej masy oraz ciała. Ponieważ jestem totalny słabiak. A czasem siła się przydaje. Sami o tym wiecie.


Tak więc czekam na wasze propozycje co muszę robić by mieć przypakowaną troszkę sylwetkę.



A i jeszcze jedno. Jeżeli jest możliwość to bez sterydów :)

milo90
22-02-08, 15:56
słuchaj, masz tyle dolegliwości ze chyba nikt z zupełnie czystym sumieniem nie bedzie mógł ci tu powiedzieć czy ty wogóle mozesz ćwiczyć. Skrzywienie kręgosłupa to ok bo na siłowni mozesz poprawić stan swojego krągosłupa, natomiast z tą astmą to nie wiem czy powinieneś sie rwac za trenin, to zalezy który masz stopień astmy, zebyś czasem podczas treningu nie dostał napadu, a ogólnie to musisz sie zapytac swojego lekaza,jak on ci powie ze mozesz ćwiczyc to wtedy my ci pomozemy. A i jeszcze ten problem z kośćmi, nie do końca wiem co to za choroba, twoje kości wolniej sie rozwijają?? nie wiem czy z tą chorobą mozna ćwiczyć na siłowni. Najpierw wypytaj sie swoich lekazy czy mozesz uczęśzczas na siłownie, jezeli nie bedą mieli zadnych zastrzezen to my ci pomozemy..

wincent_t
22-02-08, 16:10
No to tak: