PDA

Zobacz pełną wersję : Trening dla mnie



Picia
13-07-06, 16:42
Witam jestem początkującym, wiec nie zabardzo orientuje sie w tych wszystkich ćwiczeniach. Mam wzrost 175cm waga 65 kg i mam 15 lat. Ćwicze miesiąć. Trenuje 3 razy w tygodniu Poniedziałek-Środa-Piątek.
W poniedziałek ćwiczę Klatke piersiową i triceps, w srode Grzbiet, biceps i przedramię, a w piątek nogi, barki, brzuch. Nie wiem czy to jest dobrze ułożone dlatego piszę tutaj aby zaczerpnąć wachowej opini i oczywiście porad co do tego. NIe wiem także jaką diete stosować. Moje przyrządy do trenignu to sztanga i hantelek, obciązęnie wyglada tak: 2x5kg i 2x2kg. Mam do dyspozycji ławke prostą oraz skośną, no i wyciąg własnej roboty. Czekam na propozycje. Z góry dzięki

sławo
13-07-06, 16:51
hm początkujący napewno nie robiłeś treningu obwodowego

dobrze masz to ułożone teraz poczytaj trochę forum jest tu pełno takich planów z takim rożłożeniem tygodniowym
co do ćwiczeń jak byś nie wiedział jak które się wykonuje to zobacz tu
http://www.kulturystyka.pl/atlas/

degustator
13-07-06, 18:03
jesli cche rozkaldac na tydoniu partie ciala to klatke bym robil ew z przedramieniem a bica z tricem!!

sławo
13-07-06, 19:00
degustator, on ćwiczy trzy razy w tygodniu
napisz mi jak byś to widział żeby robił bica z tricem

tzn ja wiem ale ty powiedz jak to widzisz
ps .jak można to pisz trochę czytelniej bo nie wiem czasem co chcesz powiedzieć :neutral:

degustator
13-07-06, 19:41
poniedzialek- kaltka i przedramie
sroda- biceps z tricepsem brzuch
piatek- grzbiet barki nogi

ja to tak widze. a dieta to w zaleznosci co chcesz osiagnac. zajzyj do dzialu dieta rozpisz ja a my sprawdzimy..

sławo
13-07-06, 20:10
piatek- grzbiet barki nogi :shock: :roll:

jesteś chyba niepoważny

degustator
13-07-06, 20:43
czemu :D

[ Dodano: 2006-07-13, 19:49 ]
tak to utloczylem bo mi brakuje 4 dnia :D bo ja takim systemem cwicze heh

sławo
13-07-06, 21:01
dlatego niech zostanie przy swoim ułożeniu

hard-gainer
14-07-06, 14:24