PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc!- Jestem początkujący



eke
14-02-08, 01:28
Witam
Dopiero zaczynam prawdziwą przygode z siłownią i chciałbym żebyście doradzili mi w pewnych kwestiach.

Celem moich treningów jest przede wszystkim klatka i brzuch oraz oczywiście wykształcenie całej sylwetki. Mam ginekomastie i chciałbym aby mniej ją było widać. Ale również zależy mi na tym aby zrzucić brzuch (zrzucić to moze za dużo powiedziane ale zredukować na nim tk. tłuszcz.)
Wiek 18 wzrost 185 waga 83

Plan treningu
Pon. Klata+ biceps+ brzuch
wt. Barki+ triceps+ brzuch
śr. ewentualnie brzuch
czw nogi+ brzuch
pt. klata+biceps+brzuch

Chciałbym zacząć stosować jakąś dietę albo chociaż jeść wiecej produktów białkowych (?). Aktualnie nie przykładam znaczenia do tego co jem.

A co z odżywkami? Białko jeśli tak to jakie? białko serwatkowe? a może HMB np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=309049233 ?
Dodam jeszcze, że wszyscy mi mówią że mam z czego budować mięśnie.
Pozdrawiam:)

aha zapomniałem w czwartek jeszcze plecy.
(jest tutaj opcja "edytuj"?)

tom
14-02-08, 12:29
ogolnorozwojówka była?
rob kazda partie intensywniej ale raz w tygodniu
brzuch możesz cwiczyc codziennie
to zle ze nie przykladasz znaczenia do odzywiania bo to naprawde podstawa
co do białka to uzupelnienie diety moze byc białko serwatkowe najplepej WPI lub jakaś mieszanka baiłek np. prolongatum
suple zostaw narazie - przyłóż sie do odzywiania, wejdz w zbior tematów to cos znajdziesz
nie masz z czego budowac miesnie, bo miecho budujesz z jedzenia a nie z tego co masz na sobie

jest opcje edytuj do 15 min.:)

Łukasz (L)
17-02-08, 12:46
mam pytanie widzialem ze niekturzy mają taka żyłe na bicepsie kazdemy ona wyskakuje moze ktos mi cos powiedziec na ten temat??

lityn
17-02-08, 13:05
mam pytanie widzialem ze niekturzy mają taka żyłe na bicepsie kazdemy ona wyskakuje moze ktos mi cos powiedziec na ten temat??