PDA

Zobacz pełną wersję : Co potrzebuje organizm przy treningu



hub81
05-02-08, 23:54
Cześć pewnie temat poruszany byl kilka razy. Ale mialbym pytanie odnośnie suplementacji. Cwicze jakies 2 lata i nigdy nic nie zazywalem poza witaminami ktore kupowalem w aptece. Ostatnio jednak nie bardzo sie regeneruje. Jestem zielony w temacie i nie wiem co powinienem sobie kupić (jest strasznie dużo tego: aminokwasy, glutamina itd. nie mam pojecia co powinienem wziasc a opini i recenzji jest tyle ze sie gubie), nie chce przybrać na masie a raczej uzyskać większa siłe lub spalić troche tłuszczu.

Dzieki za odpowiedz

Prezydent_1c
06-02-08, 04:09
Jabłczan kreatyny na siłe. (to 1 opcjia)
Fat Burner lub inny spalacz ( to 2 opcja)
Ciężko ci bedzie spalić i nabrać siły na raz wiec polecam zaczac od jabłczanu pózniej spalacz na wakacje zarzucic.

hub81
06-02-08, 07:46
No dzieki za odpowiedz ale sie chyba nie zrozumielismy. Chodzi mi o to ze po treningach czuje sie prztrenowany i zmeczony. Nie wiem czy wtaminy to jest wszystko co potrzebuje czy jeszcze mam jakies aminokwasy albo glutamina jesc aby szybcjei sie regenerowac.

dzako18
06-02-08, 07:55
moze to wina treningu moze za ciezki masz lub poprostu brakuje Ci energi napisz co jesz przed silownia

tom
06-02-08, 08:46
No dzieki za odpowiedz ale sie chyba nie zrozumielismy. Chodzi mi o to ze po treningach czuje sie prztrenowany i zmeczony. Nie wiem czy wtaminy to jest wszystko co potrzebuje czy jeszcze mam jakies aminokwasy albo glutamina jesc aby szybcjei sie regenerowac.

bcaa przed i po treningu
1g/10kg masy w porcji

hub81
06-02-08, 09:57