PDA

Zobacz pełną wersję : Plan do oceny



rodia
02-02-08, 02:48
Witam. Jestem początkujący. W tej chwili jestem po miesięcznym treningu ogólnorozwojowym i czuję się na siłach do rozpoczęcia treningu dzielonego.
Trening ma być nastawiony na siłę. Jednak przy mojej małej masie mięśniowej na początek trzeba będzie trochę masy zrobić. Ułożyłem sobie trening 3-dniowy - taki układ mi najbardziej pasuje i takie łączenia grup mięśniowych też dla mnie są najodpowiedniejsze.
1. Co ewentualnie wymagałoby poprawy?
2. Mam problem z dobraniem ilości serii i powtórzeń. Poradźcie proszę.

Dzień 1
Klatka
Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej
Rozpiętki na maszynie
Biceps
Uginanie ze sztangą prostą na stojąco
Ugninanie ze sztangielkami (chwyt młotkowy)
Uginanie ze sztangą łamaną na modlitewniku
Brzuch
Unoszenie nóg w zwisie
Spięcia

Dzień 2
Plecy
Przyciąganie sztangi w opadzie
Unoszenie sztangielek w opadzie z podparciem
Przyciąganie drążka wyciągu górnego
Kaptury sztangielkami
Nogi
Wyciskanie na suwnicy
Prostowanie w siadzie na maszynie
Martwy ciąg na prostych nogach
Spięcia na palce

Dzień 3
Barki
Wyciskanie sztangi zza karku
Podciąganie sztangi do brody
Unoszenie sztangielek bokiem stojąc
Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie
Triceps
Pompki tyłem
Wyciskanie sztangi łamanej zza głowy
Prostowanie ramion w opadzie z podparciem
Brzuch
Unoszenie nóg w zwisie
Spięcia

Paluch
02-02-08, 03:07
Na poczatku lepiej byloby dla Ciebie standardowo:
klatka triceps
plecy biceps
nogi kaptury
Brzuch po kazdym treningu.

Na plecy nie ma podciagania sie na drazku, sciaganie drazka powinno byc za glowe. Nie wiem co to za ciwczenie 'kaptury', prawdopodobnie chodzi o szrugsy, w kazdym razie to do barkow przynalezy. Martwy ciag to cwiczenie przede wszystkim na plecy, a nie na nogi. Przy martwym ciagu upewnij sie, ze go poprawnie wykonujesz (zapytaj trenera).